• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

BSOD a Tablet PC (possiblement a causa de ntkrnlpa.exe)

• Iniciador de fils Brendon
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
B

Brendon

Tinc una tauleta Motion LE1600 que funciona amb Win XP SP3 i de sobte va començar a escanejar-se en blau diverses vegades al dia. No havia tingut aquest problema abans i, de sobte, ho feia 4 vegades al dia. S'ha intentat actualitzar tots els controladors, però encara ha succeït. A continuació, heu formatat i reinstal·lat Windows, però encara obteniu BSOD. Els meus conceptes bàsics sobre la lectura de minidumps són:

BugCheck 96, {86b27d28, 8055b140, 8055b140, 8056bd32}

Probablement causat per: ntkrnlpa.exe (nt! IopProcessWorkItem + 0)

INVALID_WORK_QUEUE_ITEM (96)

Vaig enviar la tauleta a Motion Computing, però només diuen que s’ha de reconstruir (cosa que ja he fet) i no troben cap problema de maquinari. Em sembla un mal maquinari o un problema de controlador. Qualsevol persona pot saber més sobre aquestes mini bombes. Qualsevol ajuda és molt agraïda. Gràcies.
Ruta44

Ruta44

Missatges: 12.015 +81
Cadascun dels vostres abocadors té un error 0x96 i tots mencionen el controlador principal de Windows ntkrnlpa.exe. Aquesta és la primera vegada que trobo aquest error i la millor informació que he pogut trobar és que hi ha conflictes entre maquinari i controladors.

MS, si el missatge continua apareixent, seleccioneu l'opció Darrer bé conegut quan reinicieu. Si no hi ha cap darrera bona configuració coneguda, proveu d’utilitzar el disc de reparació d’emergència.

Com que el reformateu, no podeu anar a la darrera bona configuració coneguda. Potser hi ha una reparació de Windows. Ho sento, no he pogut evitar més.
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• kimo1
    Bill Gates creu que Elon Musk hauria de guardar els seus comentaris sobre el coronavirus
  • Física quàntica
    Xbox Series X o PS5? Gabe Newell prefereix la màquina de Microsoft
  • Física quàntica
    PSA: Recupereu còpies de seguretat antigues sense corrupció del disc
  • MaxSmarties
    Explicatiu: què són els nuclis tensors?
  • Enutjat
    Vista: Canvi de sorres semiconductores
  • Bp968
    Huawei no rebrà xips TSMC després del setembre
  • R
    Intel Core i3 contra Core i5 contra Core i7 contra Core i9