• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

No es pot accedir al BIOS UEFI

• Iniciador de fils JOHN CONNOLLY
  • Data d'inici
JOHN CONNOLLY

JOHN CONNOLLY

Novat TS
Hola, el meu primer missatge, tinc un Advent DT2412, Win 10 Desktop que funciona a casa. Vaig fer tot el possible per entrar a la BIOS UEFI. No vaig tenir cap problema en prémer la tecla DEL quan vaig aconseguir el PC, i sí, hi ha temps. He instal·lat un disc dur SSD i encara he aconseguit entrar a bios, 2 tecles DEL i F11 Bios no funcionen i el menú d'arrencada, encenc el PC i arrencar a Windows premeu DEL. Si em connecto
El logotip de TV Advent s’encén però mai al monitor. Si premo la tecla DEL, no s’arrencarà a Windows i no passarà res.
JOHN CONNOLLY

JOHN CONNOLLY

Novat TS
Hola, gràcies de nou per la vostra informació. He provat totes aquestes opcions i encara no puc entrar en bios.
Torus sikloide

Torus sikloide

Calculadora de l'edat de pedra: feu clic a la roca següent.
Benvolgut Joan,
Sembla que Advent ja no és un negoci actiu i tinc problemes per accedir al seu suport. Reviseu els diversos mètodes d'accés a la configuració de l'UEFI. Potser "Esc" o "F2". Sembla un problema recurrent amb Advent (https://superuser.com/questions/1138511/how-can-I-access-the-bios-on-my-advent-pc).
He tingut èxit en algunes màquines mantenint premuda una tecla tan aviat com s’inicia la pantalla flash. Si el vostre manual no proporciona, aquesta clau pot ser: Esc, Del, F2, F11, F8, F4, F6. Finalment, quan accediu a la BIOS, canvieu la configuració per frenar l’arrencada, normalment significa desactivar l’arrencada ràpida. També suggereixo que desactiveu "error de reinici automàtic". La velocitat és bona fins que passi.

http://www.adventcomputers.co.uk/product-support/support-services

Currys tenia aquesta línia, potser algú que recorda.
Darrera edició:
  • Amor
Reaccions: holdum323
JOHN CONNOLLY

JOHN CONNOLLY

Novat TS
Tinc msi mobo i he adjuntat un fitxer, però crec que es tracta d'un error d'actualització de Win 10. He intentat canviar / reiniciar i entrar
El problema és activar --- opcions avançades --- i les 8 opcions disponibles no funcionen. Estava pensant en tornar a guanyar 10 vegades, ja que ajuda a veure si està bé abans d'instal·lar les actualitzacions automàtiques. Estic prenent. (Gran per carregar fitxers)
esborra

esborra

TS Evangelista
No crec que la informació biològica es vegi afectada per cap actualització de Windows,
Proveu un teclat PS2 antic.
Manteniu premudes unes quantes tecles mentre s'inicia el PC i espereu que hi hagi un error.
Restableix el CMOS.

Per tallar l’energia. Traieu l’entrenador.
Enceneu-lo i espereu fins que em faci un so.
Tanca i canvia d’entrenador.
Obriu els dits i creueu-los, us dóna l'opció d'introduir bios.
Restableix els valors predeterminats i desa.

Espero que això ajudi :)
Darrera edició:
JOHN CONNOLLY

JOHN CONNOLLY

Novat TS
He provat els vostres suggeriments, però l'eina de creació de suports que he baixat no s'ha pogut obrir al meu ordinador.
Vaig trobar deu deu deu fitxers de configuració antics del 2015. Ja he desat totes les dades en un altre disc dur i he creat una casa neta de 10 guanyadors.
Després de la instal·lació, vaig prémer DEL KEY i vaig anar a bios.all, els meus problemes van començar quan es va executar l'actualització de Windows i el PC es va fer molt ràpid. Em vau ajudar a resoldre els meus problemes al cap de 2 mesos. No puc agrair prou.
  • Amor
Reaccions: Torus sikloide
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
Per als que segueixen aquest fil: LA SOLUCIÓ consisteix a utilitzar un KB cablejat, no IR ni USB. El KB s'hauria de trobar abans que s'iniciï el sistema, però és aquí on es troben els controladors USB i IR.

S'ha eliminat la informació de @Cumloid Torus, publicació núm. 8, a dalt (y)
Torus sikloide

Torus sikloide

Calculadora de l'edat de pedra: feu clic a la roca següent.
Jobeard va dir:
LA SOLUCIÓ consisteix a utilitzar un KB cablejat, no IR ni USB.
Headsmack, la llum enlluerna al cervell. He de recordar el lema d’IBM ...PENSAR.
  • Amor
Reaccions: Jobeard
JOHN CONNOLLY

JOHN CONNOLLY

Novat TS
Jobeard va dir:
Per als que segueixen aquest fil: LA SOLUCIÓ consisteix a utilitzar un KB cablejat, no IR ni USB. El KB s'hauria de trobar abans que s'iniciï el sistema, però és aquí on es troben els controladors USB i IR.

S'ha eliminat la informació de @Cumloid Torus, publicació núm. 8, a dalt (y)
Podria ser una solució per a alguns usuaris, però hi havia un ps2 kb i vaig provar totes les correccions possibles i va ser l’únic èxit que vaig obtenir quan vaig obtenir una càrrega de guany d’instal·lació neta el 2015. SI PODEM OBTENIR LA MEVA BIOS EUFI, INSTAL·LAR-LA I US CONEGUERA.
holdum323

holdum323

prohibit
Hola Aquí està MHO. Si voleu executar el W10, haureu d'executar la versió més recent i les darreres actualitzacions.
Podeu obtenir i crear les darreres actualitzacions anant aquí. https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 i feu clic a "Actualitza ara". MS crea actualitzacions per una molt bona raó. Aquí teniu una cita de Tim Fisher.
[SIZE = 4] Per a què s'utilitza Windows Update? [/ A TU]
Windows Update s’utilitza per mantenir actualitzats Microsoft Windows i alguns altres programes de Microsoft.

Les actualitzacions solen contenir millores de funcions i actualitzacions de seguretat per protegir Windows Programari maliciós i atacs malintencionats.
Darrera edició:
  • Amor
Reaccions: DavidBailey
holdum323

holdum323

prohibit
JOHN CONNOLLY dedi ki:
Hola guanyeu 10 actualitzacions instal·lades fins al 1709 i encara podeu entrar a la BIOS.
Hola, genial. Estic encantat de saber del vostre èxit amb les actualitzacions.

Últims missatges

• Encants D.
    CalTech presenta una demanda per infracció de patents de 1.100 milions de dòlars contra Apple i Broadcom
  • Nobina
    Apple va redissenyar completament iOS Mapes, els usuaris dels EUA ho aconseguiran primer
  • Buhaj47
    L’acord comercial entre els Estats Units i la Xina no significa cap alça de preus per a les consoles de nova generació
  • Buit1838
  • I
    Pregunta sobre la placa base de la Ryzen 3600
  • màgic
    Afiliat de màrqueting de l’eix Avast després del públic sobre la venda de dades dels usuaris a tercers ...
  • I
    Intel Xe Graphics Preview v2.0: què sabem de la propera GPU d’Intel
  • F
    Els investigadors creen una mà robòtica que pot "suar"