• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

Conductors Controlador de xip CIF per a càmera web

• Iniciador de fils bhu
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
B

bhu

Novat TS
Hola amics..
Algú em pot ajudar si us plau? Tinc una càmera web el controlador del qual es va perdre durant la darrera reinstal·lació del Windows XP. I ni tan sols he pogut trobar el CD del meu controlador per a aquesta càmera web. Cada cop que connecto la meva càmera web a l'ordinador, el controlador demana "Xip únic CIF". Si teniu alguna d'aquest disc, envieu-me-ho a través de l'adreça de correu electrònic que es mostra a continuació.

Gràcies per endavant.
N

newkillah

Novat TS
El mateix problema per a mi!

Disculpeu l’ús del vostre fil. Perquè pensava que podríem utilitzar el mateix fil, ja que teníem el mateix problema. Estic molt trist. tinc el mateix problema. Si algú ens pot ajudar, si us plau, feu-ho. Estic executant Windows XP Pro. Gràcies per endavant per la meva càmera IC435C. envieu-me un correu electrònic correu electrònic eliminat Gràcies de nou.
M

musmanmalik

Novat TS
Gràcies

Moltes gràcies home.
N

na0ufal

Novat TS
Tinc el mateix problema :'( si us plau, ajudeu-nos
correu electrònic correu electrònic eliminat
V

Verman

Novat TS
/ Drivers / driver / file / info / 17315 / (280KB)

Baixeu-lo des del lloc anterior.

Verman
L

dolent

Novat TS
Gràcies VERMAN ... Ets increïble !! :)

Els seus nois ... VERMAN va resoldre el nostre problema ;)

Després de descarregar el fitxer, executeu "find new hardware" després d'afegir ur cam a l'ordinador i, a continuació, apunteu a la carpeta on teniu el fitxer .. deixeu que el PC cerqui aquesta carpeta i instal·leu el controlador de web cam ;)

GAUDEIX!
M

mashelh

Novat TS
no conec la meva càmera

què puc fer ara?
L

lesdavid

Novat TS
Hola. No funciona per a mi, tinc un Lifetech Mp360, he seleccionat la carpeta però diu que la unitat no és correcta ... ningú?
T

timwoolfson

Novat TS
WinRAR

Hola,

Si ja ho sabeu tot sobre els fitxers .RAR i la descompressió, perdoneu-me l’enviament, però potser us ajudarà.

El fitxer disponible per descarregar des de l’enllaç anterior és un fitxer .RAR: un fitxer d’arxiu comprimit que conté els fitxers que necessiteu.

Després de descarregar el fitxer, heu d’extreure els fitxers de l’arxiu a una carpeta i, a continuació, apuntar les finestres de la carpeta amb els fitxers extrets.

Podeu descarregar el programari des de l’enllaç següent per realitzar el procés d’extracció:
/downloads/67-winrar.html

Un cop carregat, feu doble clic al fitxer .RAR i arrossegueu-los a una carpeta nova. Consulteu les finestres anteriors per cercar fitxers a la carpeta nova.

Tant de bo, com ja he dit, si ell ja ho sap tot i encara no ha funcionat - ens disculpem - si ajuda - molt bé!

Tim Woolfson
Consultor de màrqueting a Internet
Finalment editat per un moderador:
K

karim_love_ly

Novat TS
thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks
M

Miquel_555450

Novat TS
Hola a tothom,

M’enfronto als mateixos problemes que heu descrit anteriorment.
Algú em pot connectar per trobar el conductor? tots els enllaços anteriors semblen trencats ...

Gràcies en un milió
Michael
Mictlantecuhtli

Mictlantecuhtli

TS Evangelista
Podeu trobar la informació del fabricant i del model de la càmera web al Gestor de dispositius (aneu a Tauler de control -> Sistema -> Maquinari -> Gestor de dispositius).

Feu doble clic a la càmera web (o al xip CIF que vulgueu) i seleccioneu la pestanya "Detalls".

Feu un cop d'ull al valor de "Identificador d'instància del dispositiu": USB \VID_xxxx&PID_xxxx\...

Cerqueu a Google l’identificador de venedor xxxx i l’identificador de producte xxxx (on les x són valors hexadecimals, és clar).
A

abeja_pr

Novat TS
Hola a tothom

gràcies a tot

moltes gràcies
N

novell2007

Novat TS
Quan intento descarregar el controlador de xip únic CIF, diu que s'ha superat el límit d'ample de banda d'aquest lloc. On en puc trobar un altre?
Moltes gràcies
N

newy2007

Novat TS
Controlador per a càmera web

Hola nois,

Busqueu desesperadament un controlador per a la càmera d’un sol xip Hitech HN PC-102. No vaig tenir sort a Google.

Moltes gràcies.
R

relu_br

Novat TS
Unitat de xip CIF única

Els mateixos problemes:
Quan intento descarregar el controlador de xip únic CIF, diu que s'ha superat el límit d'ample de banda d'aquest lloc. On en puc trobar un altre?
Moltes gràcies
Ajuda !!!!
R

relu_br

Novat TS
Unitat de xip CIF individual

Mictlantecuhtli no funciona
L

LCJ

Novat TS
controlador STD_3_75E.exe

el trobareu més ràpid driverguide.com, per a mi va funcionar bé.
M

miss_badgirl_25

Novat TS
Hola a tothom

oh, si us plau, algú pot ajudar-me, no he aconseguit que la meva càmera funcioni bastant nova, he tornat a instal·lar Windows XP i ara la meva càmera no s'instal·larà correctament. Tinc un color groc sobre el meu xip CIF únic al gestor de dispositius. envieu un correu electrònic a thnk chrissy correu electrònic eliminat
H

howard_hopkinso

Novat TS
Els temes s’han combinat.
S

saiiint

Novat TS
vebcam no funciona

Ei nois, com heu trobat el conductor, però la meva càmera web no funcionarà?
L

lotiya82

Novat TS
Hola a tothom

Hola, nois, només volíeu saber que tota aquesta càmera web enet pot obtenir ajuda o el meu programari per a càmera no és realment res que trobeu desesperat per trobar ajuda. Thx
Ajuda
A

alomdah62

Novat TS
Controlador de xip CIF per a Windows XP

bhu dedi:
Hola amics..
Algú em pot ajudar si us plau? Tinc una càmera web el controlador del qual es va perdre durant la darrera instal·lació de Windows XP. I ni tan sols he pogut trobar el CD del meu controlador per a aquesta càmera web. Cada cop que connecto la meva càmera web a l'ordinador, el controlador demana "Xip únic CIF". Si teniu alguna d'aquest disc, envieu-me-ho a través de l'adreça de correu electrònic que es mostra a continuació.
correu electrònic eliminat

Gràcies per endavant
conductor inserit
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• spartaman64
    Revisió AMD Ryzen 5 3600: millor processador de valor integral
  • Jobeard
    Com puc recuperar fitxers sobreescrits a Mac?
  • B
    L’agència britànica d’intel·ligència adverteix d’utilitzar Windows 7, el correu electrònic de Microsoft per a la banca per internet ...
  • Nms Barry
    GPU de 170 $ del 2019 amb la GPU de 170 $ de 2016
  • Shawn Knight
    El joc dels Vengadors es va ajornar fins al setembre per afegir pols addicional
  • amstech
    Confirmat: Sony salta E3 per segona vegada
  • R
    Els 10 millors MMO
  • L
    Els enviaments anuals de PC de Lenovo a tot el món creixen per primera vegada des del 2011