• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • NOVETATS TÈCNIQUES Core
  • Targetes gràfiques
  • Publicacions d’avui

He desactivat els gràfics integrats i no el puc veure

• Iniciador de fils kev2369
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
K

kev2369

Novat TS
No puc veure !!!

Sóc nou al fòrum, però he trobat molts articles bons aquí ... El pensament us pot ajudar ...

Vaig comprar una nova targeta de vídeo ATI Radeon 9200 per al meu escriptori ... la vaig connectar a la ranura PCI i no la reconeixeria. A les instruccions es deia que potser hauria de desactivar els meus gràfics integrats ... Sabia què fer amb això, però com que vaig fer servir la ranura 1 del meu PC, em vaig adonar que ho notaria. Si els gràfics interns estan desactivats, primer es mira on he llegit des de l’ordinador. Fa poc he llegit que això no funciona així .... De totes maneres, ara el vga original està desactivat des que el grahics integrat està desactivat i ara no puc veure res de la meva targeta perquè l’ordinador no ho reconeix .... Així que no puc veure res de configuració ... què he de fer per aconseguir-ho?

Aquests són els números que puc trobar a la placa base:
e210882
ds / n cn-otc666-70821-56b-a1g5: c / o cn

Si algú té algun altre número per ajudar-me, feu-m'ho saber ... Moltes gràcies per endavant!
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Com heu desactivat els gràfics integrats?

Què s'ha de fer:
Monitor integrat connectat -> introduïu la BIOS, desactiveu integrat. Tanqueu-lo.
El monitor està connectat a PCI -> arrencada. El vídeo funciona.
I

Illa

TS Entusiasta
En el meu pressupost havia d’entrar a la BIOS d’HP / Compaq i canviar els gràfics principals a la sortida desitjada, per exemple. integrat o PCI-E o PCI-E x 16, etc. (el valor predeterminat del meu ordinador és gràfics integrats); a continuació, feu clic a Desa els canvis, sortiu del BIOS i continueu arrencant (o reinicieu). Si tot funciona correctament, emetrà el senyal de vídeo des de la font gràfica especificada. Però el vostre PC pot funcionar de manera molt diferent, suposo.

honest
K

kev2369

Novat TS
Vaig anar al gestor de dispositius i el vaig desactivar ... Vaig buscar biografies a la placa base i només puc trobar el restabliment de la contrasenya
esborra

esborra

TS Evangelista
Per accedir a les vostres biografies:

Reinicieu l'ordinador.

Tan bon punt el PC torni, toqueu la tecla d'eliminació o la tecla f2 del teclat diverses vegades. Espero que us porti a la pantalla de la vostra biografia.

No feu cap altra configuració que no sigui la que necessiteu. :)
K

kev2369

Novat TS
Ho vaig provar ... Vaig treure la bateria per restablir el CMOS i la BIOS ... la primera vegada que la vaig deixar durant trenta minuts, sense sort ... unes tres hores ... la segona no va funcionar. .. així que ho deixaré tota la nit fora .... potser ho farà ... la meva placa base no té pins per restablir el CMOS ... 2-3 esborra ... i suposo que els pins i el pont només tenen punts de soldadura ... així que vaig intentar revisar-los ... el vaig mantenir allà mentre l’ordinador estava apagat, no funcionava ... El vaig passar i vaig encendre l’ordinador i el vaig fer funcionar un minut ... encara res ... realment no tinc ni idea de què fer nois ... és clar això hauria de ser una mica comú ...
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Desactivació del dispositiu a través de Windows absolutament cap control si rebeu alguna cosa a la pantalla Abans d’instal·lar Windows.

Si no veieu res a la pantalla, teniu un problema de maquinari o no feu el que us deia a la meva primera publicació.

Només cal que traieu el PCI. Connecteu-vos només a l’integrat. Canvieu les coses a la BIOS. Apagueu, connecteu PCI, desconnecteu amb un integrat, connecteu-vos a PCI, arrenceu. Tal com he dit abans.
K

kev2369

Novat TS
Vaig provar d’extreure la targeta i veure què fer ... No fa res ... No m’agradava cap pantalla ... Finalment em vaig enfadar, vaig empassar el meu orgull i el vaig portar a la botiga d’informàtica ... Estic fart de fer trampes amb ell i estar-ne sense ... Podria ser un problema de maquinari, però Sospito que he experimentat un error de maquinari immediatament després de desactivar els gràfics integrats i és difícil creure que els gràfics integrats estiguin desactivats perquè no tinc cap pantalla
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Tanmateix, com he dit, la desactivació d’un dispositiu a Windows no té cap efecte en el maquinari que no sigui el sistema operatiu.

Pot ser una prova estranya, pot ser una altra cosa, però perdre la comunicació amb el monitor fora de Windows no és el resultat de fer un canvi de programari directament a Windows, és irrellevant.
O

ozbuzz

Novat TS
És estrany; Em vaig inscriure per publicar un fil sobre el mateix número amb la mateixa targeta (ATI Radeon 9200).

Aquí teniu la meva història, copiada / enganxada des d’un altre fòrum:

Tinc un ordinador antic i una targeta gràfica més antiga però millor integrada (ATI Radeon 9200). Targeta gràfica integrada ATI Radeon Xpress 200. Finalment, vaig inserir la targeta al mobo (estava molt ajustat) i vaig mantenir el monitor connectat als gràfics integrats. Vaig reiniciar l'ordinador.

Tan; el PC no detecta 9200. Catalyst es nega a instal·lar-lo a causa d'un "error INF". La BIOS és extremadament senzilla i no puc entendre com detectar l'arrencada AGP.

Què faig?

Llavors vaig trobar una versió de Catalyst que funcionava, així que ...

D'acord, gent. Vaig fer els passos adequats; He desinstal·lat els controladors gràfics integrats (ATI Radeon Xpress 200) i he reiniciat. Ara Déu sap la baixa resolució que estic treballant en els controladors VGA de Windows. He eliminat totes les traces d'ATI del meu sistema, he reiniciat.

He comprovat la BIOS i he comprovat que el puc configurar a Auto o PCI per al mode gràfic. Vaig deixar automàticament.

Vaig apagar el Radeon 9200 i el vaig instal·lar al mobo. Estic segur que hi ha una ranura AGP (marró, de dues seccions, un petit portaequipament al final). S'instal·la correctament. Torno a connectar-ho tot i connecto el monitor a la targeta gràfica.

Prenc l’encesa i l’ordinador s’encén, però el monitor no s’encén. El botó d’engegada del monitor parpelleja. Desconnecto el monitor del 9200 i el torno a connectar als gràfics integrats i s’encén.

Alguna idea? No?

Exempció de responsabilitat: aquesta targeta funciona. Fa anys que s’instal·la en un altre PC i funciona correctament. El monitor també funciona.
K

Kimsland

Vell TechSpotter
El valor de tensió de la targeta AGP i la ranura AGP de la placa base és el mateix?
El multiplicador de la targeta AGP i de la ranura AGP de la placa base és el mateix?

Mireu aquí primer

A més, amb la targeta retirada i el funcionament inicial de bord, era correcte: grinthumb
O

ozbuzz

Novat TS
Si la tensió nominal i el multiplicador són diferents, és un problema de compatibilitat irreconciliable? És simplement incompatible? Crec que no tinc manuals per a la meva targeta gràfica o mobo, ja que tots dos són tan antics i recentment he decidit tornar a utilitzar el PC.
K

Kimsland

Vell TechSpotter
Solució -> problema de compatibilitat irreconciliable

Pel que fa a les guies, estem segurs que les podeu obtenir de Google, generalment estan disponibles de manera gratuïta a tot arreu. Però, idealment, aneu a la pàgina de suport a la producció.
O

ozbuzz

Novat TS
El manual de l'usuari de Radeon 9200 diu que els monitors de pantalla plana s'han d'instal·lar mitjançant l'endoll DVI. Estic fent servir un panell pla amb un cable VGA. Podria ser un problema? Puc trobar un monitor antic i provar-lo. Denunciarà.
K

Kimsland

Vell TechSpotter
No puc veure això com un error
Tret que el port DVI sigui defectuós
O

ozbuzz

Novat TS
Tens raó, no va ser un error. Llavors no en tinc ni idea. He d'assumir que la targeta i el mobo són incompatibles. Vergonya. Gràcies pel consell, ningú.
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Podeu apagar-la, treure la targeta i utilitzar-la integrada. A continuació, aneu a la BIOS i consulteu si AGP és una opció ara (a diferència de PCI o Auto). Si veieu AGP òbviament, proveu-ho, apagueu-lo i torneu a inserir la targeta.
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• dualkelly
    Segons els informes, Windows 7 encara s’utilitza en centenars de milions de PC
  • urbanman2004
    La nova i misteriosa GPU AMD Radeon supera l’RTX 2080 Ti
  • Captaincranky
    Les accions de Tesla van superar els 500 dòlars, el valor total ara supera els combinats de Ford i GM
  • Sorpresa de Calamar
    AMD Threadripper 3990X: 64 nuclis / 128 fils 3.990 $
  • psycros
    La història d’una de les fotografies LAN LAN més famoses d’Internet
  • Captaincranky
    L’agència britànica d’intel·ligència adverteix d’utilitzar Windows 7, el correu electrònic de Microsoft per a banca per internet ...
  • psycros
    Els usuaris de Windows 7 encara poden actualitzar de forma gratuïta a Windows 10
  • Captaincranky
    El Samsung Galaxy S20 va ser vist amb quatre matrius de càmeres abans de l'anunci del mes que ve