• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TECH entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Programari
  • Windows
  • Publicacions d’avui

AJUDA !! XP reinstal·lat, no es pot connectar a Internet

• Iniciador de fils Gititgirl
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
G

Gititgirl

Missatges: 8 +0
Tinc una solució senzilla a aquest problema. Aquí està esgotat. El vaig formatar abans i el vaig tornar a instal·lar amb aquest disc (encara que no era el meu comp.) I no he tingut cap problema ... El disc venia amb un ordinador.

He formatat Windows XP i he tornat a instal·lar a l'ordinador. Normalment durant la configuració, comprova automàticament si hi ha connexió a Internet abans de reiniciar-se. Però aquesta vegada és com si haguessis saltat aquest pas. Completa la configuració de XP sense comprovar la connexió a Internet. El meu germà abans feia servir aquest disc al meu ordinador per formatar-lo / reinstal·lar-lo sense cap problema.

Quan s'acaba de reiniciar i instal·lar XP, entro a configurar manualment la connexió, tinc alta velocitat (diu que ja està configurat per a alta velocitat), però continua dient que no hi ha connexió. He intentat restablir el mòdem i el router (xbox en directe) moltes vegades. He intentat connectar-me directament mitjançant mòdem sense cap encaminador .. Encara no tinc sort! Molt frustrant. Abans utilitzava disc en un dif comp i comprovava automàticament la connexió a Internet.

No tinc ni idea de per què el meu ordinador no pot reconèixer la connexió a Internet. Si us plau, feu-me saber si hi ha alguna aportació / suggeriment. He fet tot el que se m'acut i provaré gairebé qualsevol cosa. AJUDA! Vull tornar el meu ordinador! Gràcies!!!!!
G

GeorgeEO

Primer heu de comprovar la configuració de l’adaptador de xarxa (na) i si està configurat correctament. Voleu anar al Gestor de dispositius fent clic dret a la icona El meu ordinador des de l'escriptori. Desplaceu-vos cap avall i feu clic a Propietats. S'obrirà una finestra de Propietats del sistema, seleccioneu la pestanya Maquinari i feu clic al botó Administrador de dispositius. S'obre la finestra Gestor de dispositius, on es mostren tots els dispositius del vostre equip. Cerqueu na a la llista. Si hi ha un (+) davant de la icona, feu clic al signe (+) per ampliar la llista de na disponibles. Si 1. no hi ha cap problema o 2. hi és present, però hi ha un signe d'interrogació groc, tindreu un problema. Per solucionar aquest problema, heu de trobar controladors per tornar a instal·lar el vostre navegador.

Si el Na és present i sembla que funciona, feu clic a Inici> Connexions de xarxa i s'obrirà la finestra de connexions de xarxa. Hauríeu de mostrar-lo a la llista aquí i el cable desactivat, connectat o de xarxa no connectat. Si està desactivat, podeu habilitar-lo fent clic dret a la icona i seleccionant Activa. Probablement no el veureu com a connectat perquè és probable que funcioni. Si el cable de xarxa no està connectat, indica que el cable de xarxa no està connectat.

Mireu si no ... si és així, heu de comprovar que estigui configurat correctament.

R

robin_bga

Missatges: 160 +0
Hi ha moltes raons per les quals l’ordinador no disposaria d’Internet, però no té un controlador d’adaptador de xarxa fantàstic i tot el que heu de fer és FER CLIC DRET A L’ORDINADOR, i després aneu a PROPIETATS. A continuació, feu clic a la pestanya HARDWARE, normalment la tercera. A continuació, comproveu si hi ha icones grogues. senyal. Si en teniu, inseriu el disc de l'ordinador i instal·leu Drivers. R
G

Gititgirl

• Iniciador de fils Iniciador de fils
Gràcies als dos! Ho provaré en els propers dies. La seva defensa encara no ha provat res. Tornaré amb tu ... Gràcies !!!
G

Gititgirl

No hi ha NA. I hi ha signes d’interrogació !! Què puc obtenir al gestor de dispositius per a això? senyal.

+? Altres dispositius
-? Controlador Ethernet
-? Controlador de bus SM
-? Controlador de vídeo (compatible amb VGA)

He passat per tots els discos que tinc amb els controladors i res no m'ha ajudat. Tot i que el disc "Per reinstal·lar el programari de mòdem de dades / fax V.9X / 56K per a MW" es diu que el meu Dell no té mòdem, però no estic amb cap d'ells.

De totes maneres, encara necessito ajuda. Gràcies a tots vosaltres, hem aconseguit restringir algunes idees, però encara necessito ajuda.

Així que no tinc NA disponible al gestor de dispositius i no puc trobar el controlador als meus discs, alguna esperança per a mi ara ????
H

howard_hopkinso

Missatges: 21.238 +17
Hola i benvinguts a TECH NEWS.

He esborrat el nou fil perquè no sigui necessari.

Anar a: lloc web dellDescarregueu i instal·leu els controladors del vostre model.

Salutacions cordials Howard: wave :: wave:
G

Gititgirl

Hmmmm!

Sí, puc veure que només estic desesperat per imputar jaja ... Està bé ..

L’ordinador no té internet, per tant, com he d’anar al lloc web dell per obtenir el controlador?

Hi ha alguna manera d'escriure al disc perquè pugueu obtenir un controlador dl i el comp que realment ho necessiti?
H

howard_hopkinso

Utilitzeu l’ordinador que utilitzeu per publicar NEWS TECH.

A continuació, descarregueu els controladors i graveu-los al CD.

Inseriu el CD a l'ordinador Dell i instal·leu els controladors des del CD.

Salutacions cordials Howard :)
G

Gititgirl

Heu un enllaç per als meus controladors del model de comps

http://support.dell.com/support/dow...M_PNT_P4_CEL_2400&os=WW1&osl=EN&catid=&impid=

No tinc ni idea de què tracta el driver dl. He de buscar alguna cosa específica a la seva descripció? Estic segur que la xarxa de paraules és un bon començament, però n’hi ha força

Això hauria de ser tot el que necessito per solucionar el problema. Gràcies pel teu temps. Espero que funcioni !!
H

howard_hopkinso

Feu clic a Edita al costat de la categoria i seleccioneu Chipset i, a continuació, descarregueu els controladors del chipset.

A continuació, feu clic a Edita de nou i seleccioneu la xarxa i descarregueu els controladors de xarxa.

A continuació, feu clic a Edita i seleccioneu contacte i descarregueu el programari del mòdem.

G

Gititgirl

Wahoo!

Per això estic al meu Dell. Acabo de gestionar el controlador de xarxa i el que es requereix.

Tornaré enrere i els altres també seran dl.

Una altra pregunta qiockie.

La resolució de la pantalla és molt dolenta perquè la vaig tornar a instal·lar. 640 x 480 píxels, mitjà (16 bits) i BIG no em permeten anar més amunt. No em permetrà canviar res. Ni tan sols es mostra a causa de moltes icones.

Alguna idea?

I gràcies ... Com he dit .. solució molt simple ..
H

howard_hopkinso

Descarregueu i instal·leu els vostres controladors de chipset. L'ordinador inclou gràfics integrats i els controladors del conjunt de xips han de tenir el controlador correcte perquè els vostres gràfics funcionin correctament.

Tot i això, si heu instal·lat una targeta gràfica discreta, haureu d’anar al lloc web del fabricant de targetes gràfiques per trobar els controladors.

G

Gititgirl

Bé, puc tenir un cargol aquest, el meu germà tenia una targeta gràfica al meu equip alhora per jugar a videojocs i després la vaig treure abans de mudar-me, així que faré el chipset thingl dl i espero que funcioni, en cas contrari, enganxat amb un comp de la casa de gent gran, lol ... És hora d’utilitzar anti spyware i totes aquestes coses divertides ...

Gràcies de nou..!! Estava a punt de llançar-ho jaja ...

només hi havia una cosa per a dl per al microprogramari del chipset i després d'instal·lar-lo no es va solucionar la reedició i encara no puc superar la configuració més baixa ... Crec que doneu una ullada i proveu de trobar el motiu ...
H

howard_hopkinso

Feu clic a Edita i seleccioneu l'adaptador de vídeo. Baixeu-vos el controlador d'adaptador de vídeo recomanat.

G

Gititgirl

Victòria !!!

Gràcies de nou! Aquest lloc tremola i sou un geni! jaja 6 mesos n provant errors i simplement enutja't. La resolució torna a la normalitat. Moltes gràcies pel vostre temps.
H

howard_hopkinso

Cap problema, estic content de poder ajudar-vos.

estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• M
    Fer una còpia de seguretat del meu sistema operatiu
  • Shawn Knight
    Space Camp ha de recaptar 1,5 milions de dòlars per sobreviure a l’epidèmia
  • Eric Mozzone
    Els ordinadors de jocs Konami ja estan disponibles per fer la reserva
  • A
    Square Enix diu que tingueu paciència, obtindreu Final Fantasy VII part 2 al més aviat possible
  • N
    Bill Gates creu que Elon Musk hauria de guardar els seus comentaris sobre el coronavirus
  • krizby
    Desktop GeForce vs Laptop GeForce: Comparació del rendiment dels jocs
  • Eric Mozzone
    Gabe Newell: Xbox Series X supera la PS5
  • B
    PSA: Recupereu còpies de seguretat antigues sense corrupció del disc