• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Guies d'usuari i ressenyes
  • Publicacions d’avui

Com connectar dos routers a la mateixa xarxa

• Iniciador de fils treball escoltat
  • Data d'inici
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
Comenceu per la vostra xarxa existent:
  • ISP == mòdem == enrutador núm. 1 (pot tenir o no wifi)
Voleu afegir un segon enrutador (potser amb wifi).
  • ISP == mòdem == router # 1 ----- router # 2
Hi ha dues maneres d'utilitzar el router núm. 2
  1. Aïlla tots els dispositius del número 2 dels dispositius del número 1 (per tant, no hi ha compartició de fitxers)
  2. fes que tots els dispositius siguin visibles entre ells i admeti compartir fitxers

# 1 a implementar;
primer trobeu l'adreça LAN del router número 1
Utilitzeu IPCONFIG i l'adreça de passarel·la que es mostra és l'adreça del router
normalment veiem alguna cosa com 192.168.X.1

A continuació, configureu l'adreça LAN del router número 2 a X + 1, com ara 192.168.2.1
Connecteu qualsevol port LAN del número 1 a la ranura WAN del número 2 i heu acabat.

Tots els dispositius del router número 2 podran accedir a Internet, però res a Internet no tindrà accés al router número 2, i això significa que si esteu allotjant un servei del joc al vostre sistema, ha d'estar # connectat a l’encaminador. un

Per implementar el número 2:

Necessitat Desactiveu DHCP al router núm. 2 perquè totes les vostres adreces siguin
controlat pel router núm. 1

Connecteu un ordinador a qualsevol ranura LAN del router
Inicieu sessió al router mitjançant el navegador i l'adreça predeterminada del router
utilitzeu l’usuari / contrasenya per defecte
cerqueu la configuració del router
Desactiva DHCP
desa i tanca la sessió

Ara desconnecteu l'ordinador i traieu la ranura LAN de l'encaminador núm. 1 de qualsevol
ranura LAN 2 del router, deixant la ranura WAN del router número 2 buida

Qualsevol dispositiu del router número 1 podrà fer ping als dispositius del router número 2.

Problemes de connexió WiFi
Una eina que realment ajuda amb el WiFi és inSSIDer. Això ajuda
cerqueu un canal amb menys conflictes a la vostra ubicació.

Primer s’ha de resoldre l’encaminador núm. 1 (si hi ha wifi)

Quan afegiu l’encaminador núm. 2, podeu fer que l’SSID sigui similar al número 1,
però afegiu el sufix '2' perquè els distingueu.

* IMPORTANT *
Quan els dos enrutadors tinguin WiFi, assegureu-vos que NO l’utilitzen.
els mateixos canals! En cas contrari, interferireu amb vosaltres mateixos.
  • Amor
Reaccions: Ximple, Julio Franco, misor i 4 més
learninmypc

learninmypc

TS Evangelista
Gràcies i gràcies per la vostra informació. :)
Bigtruckseries

Bigtruckseries

TS Evangelista
Recentment he afegit 2 commutadors a la xarxa FIOS de casa meva. El WiFi és adequat per a telèfons intel·ligents i tauletes, però m’agrada mantenir connectats els meus sistemes de jocs, sistemes de transmissió i servidors NAS.

Alguns dispositius tenen un port específic "enllaç ascendent" on connecteu el cable de dades des de l'encaminador 1. El nou dispositiu es pot configurar després de detectar l’ús del port d’enllaç ascendent.
  • Amor
Reaccions: stewi0001
Evernessince

Evernessince

Zoo humà semblant a l’infern
Bon article, senzill i al punt. En aquesta configuració en particular, us sorprendrà de la quantitat d’articles que són cada cop més habituals a mesura que les persones amb combinacions d’encaminador / mòdem ISP afegeixen els seus propis encaminadors a la xarxa.
learninmypc

learninmypc

TS Evangelista
El meu amfitrió és un dels que em va dir que ho fes fa uns anys. Llavors no puc permetre’m un enrutador, vaig preguntar als meus amics i vaig aconseguir aconseguir-ne un. Ara un amic de PC net, puc posar wifi i deixar-lo al meu Ethernet. :)
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
Bigtruckseries va dir:
Recentment he afegit 2 commutadors a la xarxa FIOS de casa meva. El WiFi és adequat per a telèfons intel·ligents i tauletes, però m’agrada mantenir connectats els meus sistemes de jocs, sistemes de transmissió i servidors NAS.

Alguns dispositius tenen un port específic "enllaç ascendent" on connecteu el cable de dades des de l'encaminador 1. El nou dispositiu es pot configurar després de detectar l’ús del port d’enllaç ascendent.
Sí, però això requereix l'ús d'UPnP al sistema i al router. Com que UPnP és un vector d’atac conegut, també el desactivo al router i al PC de casa. Qualsevol cosa que necessiti ajuda d'UPnP es pot configurar manualment amb les instruccions d'instal·lació de l'aplicació i, si els requisits del port no s'expliquen completament, teniu problemes.

El cas número 2 anterior permet que l'encaminador número 2 funcioni com a commutador i / o punt d'accés. Només tots els programes de servidor
  1. portforward correcte al router
  2. i una adreça IP fixa mitjançant la reserva d'adreces configurada al router núm. 1
També és totalment compatible amb totes les connexions per cable i wifi.
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
Evernessince va dir:
Bon article, senzill i al punt. En aquesta configuració en particular, us sorprendrà de la quantitat d’articles que són cada cop més habituals a mesura que les persones amb combinacions d’encaminador / mòdem ISP afegeixen els seus propis encaminadors a la xarxa.
: somriure: Oh, sí! Tinc un amic que ha canviat els ISP diverses vegades i el commutador només treu el router personal del mòdem ISP VELL i es connecta al mòdem ISP NOU. No calen canvis: somriure:
K

Kurt Tomicich

Novat TS
Hem establert els dos tipus moltes vegades com a consultors. Recentment, tenia un encaminador Cisco de gamma baixa que actua com a encaminador perimetral per a la xarxa i es reiniciarà automàticament quan hi hagi alguna d’aquestes configuracions disponibles a la xarxa. No hi ha cap explicació per a això.
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
Kurt Tomicich va dir:
Hem establert els dos tipus moltes vegades com a consultors. Recentment, tenia un encaminador Cisco de gamma baixa que actua com a encaminador perimetral per a la xarxa i es reiniciarà automàticament quan hi hagi alguna d’aquestes configuracions disponibles a la xarxa. No hi ha cap explicació per a això.
Sembla que necessita una actualització del firmware.
A la configuració número 1, l'encaminador perifèric veurà una sol·licitud DHCP addicional i pot estar "emocionat" al respecte i abusar de la sol·licitud.
La configuració núm. 2 no ho fa, ja que funciona com un commutador transparent (també no serveix la seva adreça IP a cap lloc), de manera que els dispositius aigües avall del número 2 normalment flueixen cap al número 1.

Tot i que Cisco és sorprenentment estrany, ja que es tracta d’un dispositiu de nivell empresarial, Linksys, Netgear, ... són dispositius de consum, però s’adapta bé a tots dos:
K

Kurt Tomicich

Novat TS
Config 1 no exposa Cisco al servidor DHCP de Router2 i, a Config 2, DHCP està desactivat. A més, he configurat Router2 amb una adreça LAN estàtica, normalment fora de l'abast DHCP de Router1.
Es tractava d'un Cisco súper petit suposadament "professional" proporcionat per un proveïdor de VOIP i que suposadament tenia el firmware més recent.
Va ser molt estrany, ho he fet literalment centenars de vegades amb routers *** econòmics. Mai no vaig tenir cap comportament com ho va fer Cisco.
hkhan1989

hkhan1989

TS Entusiasta
Jobeard va dir:
Per implementar el número 2:
Necessitat Desactiveu DHCP al router núm. 2 perquè totes les vostres adreces siguin
controlat pel router núm. 1
Cada vegada que ho he fet en el passat (per diversos motius), tendeixo a seguir una ruta una mica diferent.
Encaminador 1: es converteix en mòdem
Encaminador 2: es converteix en encaminador principal

Connecteu el router 1 al port WAN del router 2 i configureu una IP estàtica
Per exemple.
El router 1 serà 192.168.0.1. El router 2 serà 192.168.0.2.
El router 1 té DMZ a 192.168.0.2
DHCP activat al router 2: tots els dispositius es connecten al router 2 en un rang diferent: IP / passarel·la del router 192.168.1.1) d'aquesta xarxa.

Podem agafar dues rutes des de dalt.
1. Configureu l’encaminador 1 perquè estigui bloquejat (sense wifi, sense DHCP), actuï estrictament com un mòdem (per a dispositius que no permeten canviar la funció d’encaminador només al mode de mòdem)
2. Configureu el router 1 perquè es mantingui en un rang diferent, com ara 192.168.0.x, amb el rang DHCP que comença després de la IP estàtica del router 2, per exemple. Interval DHCP 192.168.0.3 superior.

La ruta 1 us permet utilitzar l’encaminador del vostre ISP amb el vostre propi encaminador en cas que hàgiu d’utilitzar l’encaminador de merda de l’ISP (com ara el servei de banda ampla Relish del Regne Unit).

La segona ruta us permet protegir de manera efectiva dues xarxes, totes funcionant per la mateixa línia de banda ampla.
Ho he configurat per a uns quants amics del passat que han fet una petita feina a casa, fent servir bandes amples domèstiques, creant dues xarxes eficients, que permeten a l’usuari utilitzar l’encaminador 1 i l’encaminador 2 amb servidors compartits Work. / printers mai no són a la mateixa xarxa.
Cap dispositiu del router 2 no es pot connectar als dispositius del router 1
Els dispositius del router 1 tenen una manera de connectar-se als dispositius del router 2, però això no ens preocupa.
Phr3d

Phr3d

TS Guru
Amb el risc d’arribar a talents com jo, consideraria un article d’aquest tipus per a l’entrada de DOS proveïdors d’Internet i la necessitat de compartir localment en ambdós routers? He llegit molt poc el que puc trobar i he comprat ASUS, ja que hauria de gestionar-ho exactament, però dues LAN locals (creades per dos encaminadors de diferents ISP, per tant, per cable i DSL) són visibles entre si.

No hi ha dubte que la meva explicació és tan clara com el fang ... Ho vaig provar.
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
El primer número és DUAL HOMING. A continuació, connecteu els dos encaminadors mitjançant camins persistents; tots dos són una qüestió completament diferent
hkhan1989

hkhan1989

TS Entusiasta
Phr3d va dir:
Amb el risc d’arribar a talents com jo, consideraria un article d’aquest tipus per a l’entrada de DOS proveïdors d’Internet i la necessitat de compartir localment en ambdós routers? He llegit molt poc el que puc trobar i he comprat ASUS, ja que hauria de gestionar-ho exactament, però dues LAN locals (creades per dos encaminadors de diferents ISP, per tant, per cable i DSL) són visibles entre si.

No hi ha dubte que la meva explicació és tan clara com el fang ... Ho vaig provar.
Si voleu tenir dos enrutadors amb dues WAN diferents, vol dir que hi haurà dues passarel·les.

Per tenir dues passarel·les diferents en el mateix rang d'IP, només un enrutador pot ser un servidor DHCP. Tot el que vulgueu connectar a l’altre encaminador ha d’estar en una adreça IP estàtica amb la passarel·la apuntant manualment cap a l’encaminador secundari.
Si no voleu introduir manualment cada amfitrió del dispositiu, tot el que vulgueu compartir en ambdós routers hauria de ser IP i no pas el nom de l'amfitrió.

Si voleu que us expliqui, feu-m'ho saber.
Phr3d

Phr3d

TS Guru
Jobeard va dir:
El primer número és DUAL HOMING. A continuació, connecteu els dos encaminadors mitjançant camins persistents; tots dos són una qüestió completament diferent
Només per assegurar-me que estic seguint, els dos canals entrants són per error, llançarem un commutador manual si el DSL actualment cau (funcionant 24/7) i fem servir un cable.
Esteu dient que no hi ha manera de fer que les xarxes LAN (empresarials i locals) apareguin mútuament en el nostre ús?
hkhan1989

hkhan1989

TS Entusiasta
Phr3d va dir:
Només per assegurar-me que estic seguint, els dos canals entrants són per error, llançarem un commutador manual si el DSL actualment cau (funcionant 24/7) i fem servir un cable.
Esteu dient que no hi ha manera de fer que les xarxes LAN (empresarials i locals) apareguin mútuament en el nostre ús?
Per a la migració per error, només necessiteu un enrutador que admeti la migració per error.

Consulteu aquí
https://leonid.shevtsov.me/post/how-to-configure-dual-wan-on-asuswrt-routers/
  • Amor
Reaccions: Phr3d
Phr3d

Phr3d

TS Guru
hkhan1989 va dir:
Si voleu tenir dos enrutadors amb dues WAN diferents, vol dir que hi haurà dues passarel·les.

Per tenir dues passarel·les diferents en el mateix rang d'IP, només un enrutador pot ser un servidor DHCP. Tot el que vulgueu connectar a l’altre encaminador ha d’estar en una adreça IP estàtica amb la passarel·la apuntant manualment cap a l’encaminador secundari.
Si no voleu introduir manualment cada amfitrió del dispositiu, tot el que vulgueu compartir en ambdós routers hauria de ser IP i no pas el nom de l'amfitrió.

Si voleu que us expliqui, feu-m'ho saber.
Gràcies, el meu cap ja flota, jeje. Simplement pensava que faltaven les meves habilitats per a google, però, per tant, sembla que no trobava un "com fer-ho" (creia erròniament que faria el router ASUS al meu cap).
treball escoltat

treball escoltat

Ambaixador de TS
Planteja això com un tema a part: ens estem allunyant del tema.
  • Amor
Reaccions: Phr3d
Phr3d

Phr3d

TS Guru
Entès (amb una millor comprensió).
disculpeu-vos i gràcies!

Últims missatges

• ZedRM
    Estudiant de la Universitat de Minnesota empresonat per burlar els tuits del president xinès Xi Jinping
  • ZedRM
    Xerox intentarà adquirir hostilment HP Inc.
  • ZedRM
    Expedient de la companyia matriu per a la fallida de MoviePass i del capítol 7
  • O
    Home Office ordena que els drons xinesos es fonamentin en qüestions de seguretat nacional
  • T
    Revisió AMD Ryzen 5 1600 AF: CPU de pressupost increïble
  • P
    Apple va llançar iOS 13.3.1 amb solucions per al seguiment de la ubicació, el temps de pantalla, l'aplicació Mail i molt més
  • h0o0zan
    Ús del servidor antic com a servidor de prova.
  • dany9963
    Paquet acumulatiu de rendiment d'emmagatzematge: discs mecànics en discs SSD PCIe 4.0 i tot ...