• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Programari
  • Aplicacions i programari
  • Publicacions d’avui

Com eliminar els serveis al client per a Netware

• Iniciador de fils subzer0
  • Data d'inici
S

subzer0

Novat TS
Aquest contingut brossa va convertir la meva pantalla de benvinguda en la versió clàssica i quan vaig intentar tornar-la a l'original mitjançant el tauler de control, em diu:

Els serveis al client per a Netware han desactivat la pantalla de benvinguda i el canvi d'usuari ràpid. Per restaurar aquestes funcions, heu de desinstal·lar els serveis de client per a Netware.

He buscat altres fòrums i diuen que aneu a Connexions de xarxa i desinstal·leu la cosa. Malauradament, no he pogut trobar aquest programa enlloc. Ajudeu-me a trobar una manera d’eliminar les escombraries instal·lades al meu ordinador.
Nodsu

Nodsu

Novat TS
A les connexions de xarxa, obriu les propietats de la vostra targeta de xarxa. Seleccioneu Novell i feu clic a "elimina".

Al Gestor de dispositius, digueu-li que mostri els dispositius ocults i que elimini els elements IPX / Novell que vegeu.
S

subzer0

Novat TS
El problema és que no trobo res per desinstal·lar a Novell. L'únic que he trobat a les funcions: client per a xarxes de Microsoft, compartició de fitxers i impressores per a xarxes de Microsoft, programador de paquets QoS i TCP / IP. Tampoc no trobo res al gestor de dispositius
Peddant

Peddant

Novat TS
Des d'aquí - http://www.computing.net/netware/wwwboard/forum/5250.html

Feu clic a les connexions d'Internet i de xarxa al tauler de control. A continuació, feu clic a Connexions de xarxa. Feu clic amb el botó dret a les propietats i seleccioneu la xarxa / connexió a Internet que utilitzeu. Controleu-los individualment fent clic dret i fent clic a les propietats. Quan vegeu els serveis del client en netware a la llista de funcions, feu-hi clic per eliminar la x petita. no feu clic a res més. Ara desplaceu-vos cap avall i premeu suprimir. L'ordinador es reiniciarà amb l'antiga sessió d'inici de sessió a la xarxa. Torneu al tauler de control i feu clic a Comptes d'usuari i canvieu la manera com els usuaris inicien la sessió. Ara se us permetrà tornar a instal·lar les pestanyes de benvinguda i de canvi ràpid on el programari de xarxa estava desactivat.
S

subzer0

Novat TS
No crec que m’expliqui prou perquè només ho he dit 3 vegades. En cap lloc puc trobar aquest programa anomenat Client per a Netware / Novell al meu ordinador. Com he dit abans, tampoc no hi ha cap senyal a les connexions de xarxa.
Peddant

Peddant

Novat TS
M’he quedat sense material.
F

fspires

Novat TS
Treball

He completat el que va dir Peddant i, tot i que no hi ha res sobre NOVELL al Gestor de dispositius ni a les propietats. Assegureu-vos que utilitzeu funcions obertes a les funcions que utilitzeu actualment, com ara DSL o DIAL UP o CABLE. A continuació, veureu un bloc amb una marca (marca) a Serveis al client per a Netware (i si no ho feu, no heu anat al tipus de xarxa correcte que utilitzeu). Traieu la marca de verificació i desinstal·leu-la.

Reinicia. Us rebrà el que teníeu abans, però ara aneu als vostres comptes d’USUARI i podeu posar dues marques de selecció (marques) a les dues caselles que es mostren.

Reinicieu i veureu que apareix la vostra pantalla antiga i no caldrà que torneu a introduir cap contrasenya i l'ordinador s'engegarà com sempre.

Avui he passat 2 hores en això (5 de desembre del 06), però funciona ...

Gràcies pel plaer i la informació des que heu tractat aquest problema durant les dues darreres setmanes.
S

shubhendu

Novat TS
Nodsu va dir:
A les connexions de xarxa, obriu les propietats de la vostra targeta de xarxa. Seleccioneu Novell i feu clic a "elimina".

Al Gestor de dispositius, digueu-li que mostri els dispositius ocults i que elimini els elements IPX / Novell que vegeu.

Ja he fet la primera part, però he de desinstal·lar exactament el que es fa al gestor de dispositius ... Així que vull dir exactament amb IPX / novell ... No sé tots aquests
A

ac010505

Novat TS
Eliminació dels serveis al client de NetWare

La connexió de xarxa NetWare no es va mostrar a les meves propietats i la descàrrega / instal·lació de la correcció de Microsoft tampoc no va funcionar. Per tant, vaig anar a Tauler de control, Sistema, Serveis i el vaig trobar amb el nom de Serveis al client, està programat per iniciar-se automàticament ... Després vaig fer clic per obrir les seves propietats i el vaig desactivar.
P

Patrickja2007

Novat TS
La veritat és que algunes de Windows XP no solen ser-hi com a servei al client per a programari de xarxa. Per a algunes finestres, la llista inclou: controlador de monitor de xarxa, NWLink ..., protocol d'Internet (TCP / IP), programador de paquets Qos, fitxer i impressió ... i client per a xarxes de Microsoft. Alguns es marquen com a probables, mentre que d'altres no. En aquest cas, comproveu el tauler de control i traieu el CSNW del vostre sistema i torneu al tauler de control COMPTE D'USUARI i seleccioneu la pantalla de benvinguda.

Els 4 NAIJA!
P

Patrickja2007

Novat TS
Recordeu una cosa en treure el client per a Netware del vostre nekworking, recordeu que heu de desconnectar la línia de connexió a Internet (cosa fora de línia que heu de fer quan l’ordinador fora de línia s’activa) de l’ordinador i l’ordinador es reiniciarà immediatament i canviarà a “COMPTE DE L’USUARI” i canviarà la pantalla de benvinguda.

Si no heu vist el CSNW, una marca semblant a un cable al tauler de control sap que no hi ha programari net al vostre sistema. I si la pantalla de benvinguda encara no respon al canvi ràpid, intenteu eliminar NWlink ... i vindrà sense obstacles.

TOTS ELS 4 NAIJA
S

serviceme

Novat TS
subzer0 diu:
Crec que no ho he aclarit prou perquè només ho he dit 3 vegades. En cap lloc puc trobar aquest programa anomenat Client per a Netware / Novell al meu ordinador. Com he dit abans, tampoc no hi ha signes de connexions de xarxa.
Això es va publicar fa un temps, de manera que probablement es va resoldre, però només persones com jo van obtenir resultats quan van buscar a Google en aquest fòrum:

Si el vostre "servei de client Netware" no apareix a la vostra connexió d'àrea local (o la connexió de xarxa que utilitzeu), el servei amagarà un nom similar. Per accedir a la llista de serveis de l’ordinador, aneu a Inici> Executa i escriviu

services.msc

Això obrirà la llista de tots els serveis del vostre equip. Aneu per la llista fins que trobeu el servei relacionat amb el client Netware, estic segur del 99% que es diu "Client Netware" o, com a mínim, alguna cosa en aquesta línia.
Un cop el trobeu, feu clic amb el botó dret i trieu "atura". Un cop aturat, feu clic amb el botó dret a les seves propietats i obriu-ne les propietats i canvieu-ne l'estat d'Automàtic a Desactivat.

Reinicieu l'ordinador.

Quan accediu ara a les propietats de la vostra connexió d'àrea local, hauríeu de poder veure "Servei al client de Netware". Feu-hi clic i després a "Desinstal·la".

Reinicieu l'ordinador.

Ara hauríeu de poder introduir el control del compte d’usuari des del tauler de control i canviar els mètodes d’inici de sessió / tancament d’usuaris. :)
C

coolcris102

Novat TS
S'ha desactivat la pantalla de benvinguda "Serveis al client per a NetWare" i el canvi ràpid d'usuari.

Després d'instal·lar XP, no em dóna l'opció de triar cap d'aquestes dues opcions. Quan ho proveu, podríeu obtenir l'error: "Serveis al client per a NetWare ha desactivat la pantalla de benvinguda i el canvi d'usuari ràpid".

Per restaurar aquestes funcions, heu de desinstal·lar els Serveis al client per a NetWare.

Proveu una de les solucions següents

Solució 1

Obriu el tauler de control i Obriu les connexions de xarxa

Feu clic amb el botó dret a LAN i seleccioneu Propietats

A continuació, on l'enllaç diu que utilitza l'enllaç "Servei d'atenció al client per a Netware" a continuació

A continuació, premeu el botó d'eliminació

Proveu-ho si no veieu l'opció Serveis al client per a Netware

Seguiu el procediment anterior per accedir a les funcions de xarxa (de la xarxa que utilitzeu actualment). Si no podeu veure cap entrada de programari de xarxa, feu el següent:

1. Ressalteu la vostra xarxa i feu clic al botó d'instal·lació.

2. Assegureu-vos que "Client" estigui ressaltat i feu clic a Afegeix.

3. Ressalteu "Servei al client per a Netware", feu clic a D'acord.

4. Permetre que el PC es reiniciï.

Ara seguiu les instruccions del primer mètode de nou i "espero" que CSNW hi sigui per desinstal·lar-lo.

Solució 2

Feu clic a Inici> Executa> Escriviu Regedit i feu clic a D'acord.

Ara aneu al botó de sota del tauler esquerre

HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Winlogon

i suprimiu la clau GinaDLL del tauler dret

A continuació, reinicieu el PC.

Ara hauríeu de poder introduir el control del compte d’usuari des del tauler de control i canviar els mètodes d’inici de sessió / tancament d’usuaris.

AQUEST FUNCIONA! Vaig tenir un problema i finalment es va resoldre.

COMPARTEIX AQUESTA INFORMACIÓ AMB EL MÓN ...
B

bert913

Novat TS
He de desinstal·lar NWLink NetBIOS i NWLink IPX / SPX / NetBIOS Compatible Transfer Pro

Tinc un problema de "Serveis al client per a programari de xarxa".
He llegit aquí diverses solucions per al problema.
Crec que no vaig tenir cap problema.
Sé molt poc sobre els ordinadors i no volia fer res fins que no vaig preguntar-me’n.
Vaig començar a provar el primer remei de Nodsu, del 18-03-2006.
A Connexions de xarxa> Connexió d'àrea local> Propietats. Al quadre de diàleg, al quadre "Aquest enllaç utilitza els elements següents:" hi havia "Serveis al client per a Netware" a la part superior dreta i un botó DESINSTAL·LA a sota. Vaig desplaçar-me cap avall per la llista, entre altres elements NWLink NetBIOS i
Protecció de transport compatible amb NWLink IPX / SPX / NetBIOS.
Cada element de la llista tenia una marca de verificació al quadre esquerre.
Una manera era eliminar i eliminar la marca de selecció situada al costat de "Serveis al client per a Netware".
He de fer el mateix amb “NWLink NetBIOS” i “Protecció de transport compatible amb NWLink IPX / SPX / NetBIOS?
gbhall

gbhall

NOTÍCIES TÈCNIQUES Canceller
Sí, només Netware utilitza IPX i SPX. Netbios es pot utilitzar amb el kit de xarxa antic, però crec que encara ho proporciona MS IP.
B

bert913

Novat TS
bert913 va dir:
Tinc un problema de "Serveis al client per a programari de xarxa".
He llegit aquí diverses solucions per al problema.
Crec que no vaig tenir cap problema.
Sé molt poc sobre els ordinadors i no volia fer res fins que no vaig preguntar-me’n.
Vaig començar a provar el primer remei de Nodsu, del 18-03-2006.
A Connexions de xarxa> Connexió d'àrea local> Propietats. Al quadre de diàleg, al quadre "Aquest enllaç utilitza els elements següents:" hi havia "Serveis al client per a Netware" a la part superior dreta i un botó DESINSTAL·LA a sota. Vaig desplaçar-me cap avall per la llista, entre altres elements NWLink NetBIOS i
Protecció de transport compatible amb NWLink IPX / SPX / NetBIOS.
Cada element de la llista tenia una marca de verificació al quadre esquerre.
Una manera era eliminar i eliminar la marca de selecció situada al costat de "Serveis al client per a Netware".
He de fer el mateix amb “NWLink NetBIOS” i “Protecció de transport compatible amb NWLink IPX / SPX / NetBIOS?
Gràcies, he rebut ajuda. M’han dit que m’hagués de desfer de tot el que comenci per KB, així que ho vaig fer. Ha funcionat.
Q

QBALL263

Novat TS
He trobat l'enllaç "Serveis al client per a Netware" al tauler de control, però quan faig clic amb el botó dret del ratolí i obre, faig clic a msg que diu "el servei no s'ha iniciat". Algú té alguna idea / suggeriment ???
D

Dreihdenflahg

Novat TS
He tingut alguns dels mateixos problemes. Client, etc. No era visible.

Vaig obrir les meves connexions de xarxa.

Feu clic dret al meu enllaç principal "enllaç d'àrea local" i feu clic a les propietats

Quan no veia "Serveis al client per a Netware", he fet clic a "instal·la" i he anat a Clients i l'he instal·lat.

Després vaig reiniciar i vaig tornar a la mateixa ubicació i la vaig desinstal·lar.

Problema resolt.
Q

QBALL263

Novat TS
Desinstal·lació del programari de xarxa de serveis al client

Digueu-li a Dreihdenflahg que la idea d’eliminar CSN no funciona molt bé. Tornem a les velles maneres. MOLTES GRÀCIES !!!
E

Ezz1r

Novat TS
Gràcies va treballar com a germà campió!

E
A

artman12us

Novat TS
Solució de Dreihdenflahg

La solució de Dreihdenflahg és fantàstica. Moltes gràcies. Art
H

hazw

Novat TS
subzer0 diu:
Aquest contingut brossa va convertir la meva pantalla de benvinguda en la versió clàssica i quan vaig intentar tornar-la a l'original mitjançant el tauler de control, em diu:

Els serveis al client per a Netware han desactivat la pantalla de benvinguda i el canvi d'usuari ràpid. Per restaurar aquestes funcions, heu de desinstal·lar els serveis de client per a Netware.

He buscat altres fòrums i diuen que aneu a Connexions de xarxa i desinstal·leu la cosa. Malauradament, no he pogut trobar aquest programa enlloc. Ajudeu-me a trobar una manera d’eliminar les escombraries instal·lades al meu ordinador.
B

bert913

Novat TS
"Serveis al client per a programes de xarxa"

Hola subzer0
Tingueu en compte que no sóc expert en informàtica i no tinc coneixements tècnics per ajudar-vos.
Vaig experimentar aquest problema de "Serveis al client per a Netware" el juny del 2009. No me'n recordo.
He rebut molta ajuda aquí a TECH NEWS, però ha funcionat: em van dir que obrís el "Tauler de control" i després "Afegeix o elimina programes". Desplaceu-vos per la llista de programes i elimineu tot el que comenci per KB.
Des de llavors no he tingut cap problema de "Serveis al client per a Netware".
P

pjamme

TS Entusiasta
Bert
Ho sento, no hi era en aquell moment, vaig desinstal·lar molts clients de NW. També podeu cercar alguna cosa que cridi NICI a Afegeix / suprimeix i desfer-se’n també.
A continuació, cerqueu aquests dos directoris al directori C: \ i suprimiu-los també: Novell i NDS.
Heu trobat Groupwise a l'ordinador?

Últims missatges

• Mil bilions de dòlars
    El Departament de Justícia culpa a quatre membres de l'exèrcit xinès per la violació d'Equifax
  • Torus sikloide
    Tesla elimina de forma remota les funcions del pilot automàtic del model S després de la venda
  • Física quàntica
    Samsung presenta el telèfon Galaxy Z Flip a l’anunci Oscar
  • seeprime
    Galaxy Z Flip suposadament ha piulat un vídeo que mostra un telèfon de closca sorprenentment alt ...
  • B
    Anatomia de la font d'alimentació (PSU)
  • L
    El gos de vigilància francès multa 27 milions de dòlars per que Apple ralentitzi els vells iPhones
  • ravi k
    Escriptori per editar fotografies
  • G
    Error de Windows 7 que impedeix als usuaris apagar els equips