• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Guies d'usuari i ressenyes
  • Publicacions d’avui

L'ordinador portàtil no s'encén?

• Iniciador de fils Tedster
  • Data d'inici
Tedster

Tedster

NOTÍCIES TÈCNIQUES old timer .....
L'ordinador portàtil no s'encén?

Si el vostre ordinador portàtil no s’encén o s’encén, comproveu algunes coses:

1. Assegureu-vos que la bateria estigui alimentada. Alguns portàtils s'apagaran automàticament si la bateria no es carrega. En aquest cas, substituïu la bateria i torneu-ho a provar. Comproveu els llums o indicadors de càrrega per veure si el vostre ordinador portàtil està alimentant-se i carregant-se.

Comproveu el convertidor de CA a CC (el petit adaptador negre que connecteu a la presa de CA). Això converteix l’alimentació de CA en corrent continu. Fa una calor anormal? Si és així, probablement es cremi. Substitueix. Nota: les altes temperatures no són un veritable indicador de mal funcionament. També pot ser fred i mort. Tampoc cap indicador d’alimentació del portàtil pot ser un signe d’un convertidor mort o defectuós. Els transductors s’escalfaran (això és normal). Si fa molt calor (tocar), no és bo.

3. Comproveu el cable d'alimentació. Hi ha talls o talls? Si és així, desconnecteu-lo de la font d'alimentació de CA i fixeu-lo amb cinta elèctrica; millor encara, substituïu-lo. La majoria de botigues de recuperació d’ordinadors contenen cables d’adaptadors d’alimentació. Són barats.

4. Comproveu l'interruptor de la coberta del portàtil. Si es produeix un error, és possible que tingueu alimentació però la pantalla no s’encengui. Normalment es tracta d’un petit botó o mecanisme situat a prop de la frontissa de la tapa que encén o apaga la pantalla quan la tapa està oberta o tancada respectivament. Normalment l’operador no prem aquest botó. Aquests són fràgils i es trenquen fàcilment en alguns models de portàtils. De vegades es poden corregir, més sovint cal canviar-los. Si no sou un expert en reparacions, poseu-vos en contacte amb un tècnic per a la reparació / substitució. Obrir ordinadors portàtils és un procés molt delicat i molt més difícil que els ordinadors de sobretaula. Gastar diners en reparacions pot valer la pena.

5. Si heu provat aquestes solucions fàcils i encara no s'encén, el vostre problema es troba en un altre lloc. És possible que tingueu un problema d’interruptor d’alimentació intern o de regulador de voltatge. Els problemes interns requeriran ajuda professional.
B

brian0918

Novat TS
A més, si el vostre ordinador portàtil s’encén però no apareix res a la pantalla, és possible que la retroiluminació o la inversió de la pantalla hagi estat dolenta. Si brilleu una llum a la pantalla i podeu veure que alguna cosa funciona (amb prou feines) no hi ha cap raó per substituir tota la pantalla (és car), però amb una mica d’investigació podeu esbrinar com obtenir peces de recanvi. llum de fons i inversor; També hi ha guies en línia per obrir l'ordinador portàtil i substituir aquestes parts específiques.

Per exemple: http://www.fonerbooks.com/laptop_8.htm

A tot aquest lloc hi ha una bona informació i enllaços per comprar equips: http://www.lcdpart.com/doc/ccflmeasure.html
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
R

rpcfx

Novat TS
Gràcies per tota aquesta bona informació. Faré una investigació basada en els vostres suggeriments. Pot trigar una mica, però hi tornaré i us ho faré saber.
Gràcies de nou,
RPC
T

tdpetunia

Novat TS
El portàtil My Gateway MX8715 té poc més d’un any i està fora de garantia. No s'obre. Podria ajudar a arrencar el disc? Seguiré els suggeriments anteriors. Però només hi ha una bateria intermitent de llum vermella i un cordó d'alimentació. Bateria sense sortida, la llum vermella no parpelleja. Alguna idea?
R

rpcfx

Novat TS
No vaig tenir sort amb el meu ordinador, de manera que no puc donar-vos cap suggeriment.
Sóc principiant.
Ho sentim, RPC
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
tdpetunia va dir:
El portàtil My Gateway MX8715 té poc més d’un any i està fora de garantia. No s'obre. Podria ajudar a arrencar el disc? Seguiré els suggeriments anteriors. Però només hi ha una bateria intermitent de llum vermella i un cordó d'alimentació. Bateria sense sortida, la llum vermella no parpelleja. Alguna idea?
És possible que la placa base sigui defectuosa, tret que traieu i torneu a instal·lar la bateria CMOS
M

marcgvky

Novat TS
Model de passarel·la 450SX4 El mateix problema

nens:

Vaig canviar la bateria CMOS d’aquest portàtil i ara es nega a començar. Apareix un llum de color taronja a la vora frontal del portàtil. Tocar el botó d’engegada no fa res.

Fins i tot va provar el botó de restabliment dur super ocult a la part inferior del dispositiu. Quan faig un restabliment complet, el llum taronja s’encén, cosa que em mostra que alguna cosa mor ..... no estic segur, perquè l’únic que vaig fer va ser canviar la bateria CMOS.

Sheesh, estic estirant-me els cabells i el meu GF està enutjat. Si us plau ajuda.

-Marc
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
Traieu la bateria i desconnecteu l'adaptador de CA ... Mantingueu premut el botó d'engegada durant 30 segons. Substituïu la bateria i proveu d’engegar l’ordinador portàtil
M

marcgvky

Novat TS
Desafortunadament ....

Cable de la bateria i la font d'alimentació, portàtil alimentat, botó d'encesa premut durant més de 30 segons, bateria i cable d'alimentació, llum d'alimentació taronja (és a dir, sembla que està normalment endollat) botó d'alimentació premut, sense resposta.

Ah ... tens altres pensaments?
B

brett_j

Novat TS
Hola nois
Sóc nou al fòrum i he vist que tots coneixeu les vostres coses
Tinc els meus amics per reparar l'ordinador portàtil HP Compaq NC6000, però estic totalment confós del que podria ser el problema.
em va dir que tot el sistema el va apagar i no es tornaria a encendre.
Quan el vaig mirar, el sistema es va encendre (un bon ventilador de la CPU i el disc dur funcionaven), però no apareixia res a la pantalla, en mirar els llums d’alimentació no s’encenia el llum d’alimentació, sinó el del carregador? Es torna a apagar al cap de 5 segons.
ni tan sols era el carregador i la bateria estava plena. va fer el mateix fins i tot mentre connectava el carregador
S'ha comprovat la bateria, el carregador, el disc dur, la memòria RAM i la pantalla i estan bé
restablir la biografia, encara igual
cosa que fa pensar que és cpu o gpu
Algú té idea del que podria passar?
gràcies pel teu temps
Tedster

Tedster

NOTÍCIES TÈCNIQUES old timer .....
Altres coses que cal comprovar:

Consulteu el vostre entrenador i comproveu que el vostre disc dur estigui assegut correctament. És possible que hagueu de treure les cobertes corresponents. ESTÀTICA CONTRA TU!
S

seanhellen

Novat TS
A més, si l’ordinador portàtil s’encén i s’apaga de nou, és probable que sigui una mala barra ram ... com jo. He estat aventurer, els vaig treure i els vaig tornar a col·locar un per un, vaig canviar les ranures (normalment dues ranures) i vaig veure que un pal es debilitava ... encara ha de ser rodó per canviar, però el meu ordinador portàtil funciona ara, molt lentament. :D
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
marcgvky va dir:
Cable de la bateria i la font d'alimentació, portàtil alimentat, botó d'encesa premut durant més de 30 segons, bateria i cable d'alimentació, llum d'alimentació taronja (és a dir, sembla que està normalment endollat) botó d'alimentació premut, sense resposta.

Ah ... tens altres pensaments?
Si es comprova la memòria, és probable que la placa base estigui fregida
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
brett_j dedi ki:
Hola nois
Sóc nou al fòrum i he vist que tots coneixeu les vostres coses
Tinc els meus amics per reparar l'ordinador portàtil HP Compaq NC6000, però estic totalment confós del que podria ser el problema.
em va dir que tot el sistema el va apagar i no es tornaria a encendre.
Quan el vaig mirar, el sistema es va encendre (un bon ventilador de la CPU i el disc dur funcionaven), però no apareixia res a la pantalla, en mirar els llums d’alimentació no s’encenia el llum d’alimentació, sinó el del carregador? Es torna a apagar al cap de 5 segons.
ni tan sols era el carregador i la bateria estava plena. va fer el mateix fins i tot mentre connectava el carregador
S'ha comprovat la bateria, el carregador, el disc dur, la memòria RAM i la pantalla i estan bé
restablir la biografia, encara igual
cosa que fa pensar que és cpu o gpu
Algú té idea del que podria passar?
gràcies pel teu temps
Mala placa base si es comprova la memòria ... Estic repetint-me? : Eek:
K

keshi

Novat TS
El meu ordinador portàtil d’Advent no s’encén

Hola
El meu ordinador portàtil no s’encén quan la bateria i el cable d’alimentació de l’ordinador estan connectats. La llum de la bateria indica que es carrega i la llum del botó d’encesa s’encén durant uns segons i després s’atura.

Vaig provar de prémer el botó d'encesa durant 30 segons, després vaig treure la bateria i només vaig fer servir el cable d'alimentació, però passa el mateix. No continuarà.

El meu primer problema va ser la pantalla. Va començar a esvair-se en blanc. Però va funcionar quan el portàtil estava connectat a un monitor. Ara no funciona res.

Que hauria de fer. Si us plau ajuda.
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
Keshi també per a tu, la placa base és dolenta. Caldrà substituir-lo o bé podeu llençar-lo a la brossa i comprar un ordinador portàtil nou
S

sean10

Novat TS
sean10

Té el mateix problema amb el meu asus, la bateria és massa dolenta i quan desconnecteu el carregador, girarà en gairebé 5 minuts, encara que la bateria i el carregador estiguin endollats. funciona bé, però de vegades s'apaga i no s'encén durant un temps. fa temps que ho fa, però aquesta vegada ha resultat i no tornarà perquè és que necessito una bateria nova? ? (el carregador no és del tot nou) o la placa principal està fregida? no estic segur :( iv reduït durant 30 segons, etc truc, però no hi ha sort i, en primer lloc, el carregador i la bateria estan endollats i no hi ha llum, però s'encén quan l'ordinador comença a funcionar quan abans. Si no és així, qualsevol informació seria bona abans de gastar diners en comprar una bateria nova.
moltes gràcies..
T

theRadiantChild

TS Booster
Les ressenyes de google impactcomputers.com no són realment bones: - / Mai no les he fet servir, de manera que no estic segur.
F

primercomp

Novat TS
resposta de publicació anterior

Això passa amb tdpetunia: llum vermella de la passarel·la; aquests ordinadors han de carregar la bateria per arrencar. Si s’acaba la bateria, l’ordinador no s’encendrà i tindrà un llum vermell.
Busqueu símptomes d’interruptor de tapa per a lcd que sembli una mala llum de fons.
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
"Estic buscant símptomes d'interruptor de tapa per a lcd que sembli una mala llum de fons" ...

Podeu veure imatges al tauler LCD mitjançant una llanterna?
H

hickory01

Novat TS
Tmagic650 va dir:
Traieu la bateria i desconnecteu l'adaptador de CA ... Mantingueu premut el botó d'engegada durant 30 segons. Substituïu la bateria i proveu d’engegar l’ordinador portàtil
Sé que aquest és un tema antic, però moltes gràcies! Acabo de crear un compte per donar les gràcies. El meu ordinador portàtil està mort: no s’encendrà, he canviat la bateria. Res. El vaig buscar a Google i la pista va fer el que era el truc. S’estaven preparant per comprar un ordinador portàtil nou (probablement en volia més perquè encara en volia un), però en qualsevol cas era necessari dels fitxers. Gràcies de nou!
shivaniarora

shivaniarora

Novat TS
Hola nois, necessito ajuda.
El meu portàtil Samsung de sobte va deixar de funcionar. La bateria s'ha carregat quan es va apagar ahir a la nit, però no s'iniciarà al matí. He provat d’utilitzar diferents adaptadors, però els llums de càrrega no s’encenen. En prémer el botó d’engegada no passa res, ni so, ni res. No hi ha llum intermitent a l'ordinador portàtil. Aquest és el meu ordinador portàtil oficial i tinc totes les dades. No el vull perdre. Si us plau ajuda! Gràcies per endavant
E

ezsteve62

Novat TS
Tinc un portàtil Gateway MS2252. No hi ha alimentació del PC, de l'adaptador ni de la bateria. Ahir va funcionar bé. ESD provat, sense sort. El llum de l’adaptador AC / DC està encès. Quan connecto l'adaptador al portàtil, el llum indicador de l'adaptador s'apaga immediatament. Alguna idea? Si us plau ajuda :)
rei del vej

rei del vej

Novat TS
Vaig tenir un problema similar i la bateria va estar buida, de manera que només es va carregar durant 5 minuts i va estar tot bé. Assegureu-vos que el carregador realment carregui la bateria, ja que el connector de CA és fàcil de deixar caure

Últims missatges

• mongeese
    Microsoft vol que sàpiga que recentment han desenvolupat Windows 10
  • XtremeHammond
    Elon Musk va deixar la seva primera cançó EDM a SoundCloud
  • tkabou
    L'OCDE va ​​dir que 137 països van lluitar per reescriure les normes fiscals internacionals fins al final ...
  • Penn
    L’enginyer d’Amazon vol que Ring tanqui definitivament
  • Adi6293
    La UE avança cap a un estàndard de remuneració comú després d’una votació decisiva
  • David Matthews
    Facebook Gaming introdueix eines per combatre els trolls en línia per als streamers
  • mailpup
    Problema Psu
  • P
    La propera reducció a la meitat de Bitcoin al maig podria fer arribar la moneda a un màxim històric