• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

El llum de la placa base està encès però l’ordinador no s’encén

• Iniciador de fils kingkong123
  • Data d'inici
K

kingkong123

TS Rookie
Hola nois, si us plau, ajudeu-me a obrir aquest nou equip.
Es tracta d’un equip nou que he instal·lat i que ha funcionat durant un mes fins que la placa base ha fallat. Vaig tornar a enviar la placa base i en vaig aconseguir una de nova, però ara després d’instal·lar-ho tot correctament encara no puc activar-la (amb sort). La llum LED de la placa base és verda, de manera que ha d’alimentar-se de la font d'alimentació, però no passa res quan premo el botó del tauler frontal per engegar-la. Després dels primers intents, els aficionats van girar durant 1 segon i després van marxar. Després d’aquests pocs intents, l’ordinador no respon en prémer l’interruptor.

Vaig comprar una nova psu per provar i, com que encara tinc el mateix problema, no hauria de ser un problema amb la meva psu.
Vaig a treure-ho tot de la placa base, excepte el processador, el refrigerador, 1 RAM i l'alimentació, però l'ordinador encara no s'encén.
Fins i tot vaig treure el cable de pont de 2 pins de la presa de 2 pins de la placa base i intento engegar l’ordinador amb un tornavís per tocar la presa de 2 pins de la placa base i sense sort.
Connecto el cable LAN al tauler posterior i no surt llum.

Les meves especificacions:
Corsair cx600
Intel CORE I3-2100 3.10GHZ
Asus P8P67 LE
Kingston ValueRAM 2 GB 1333 MHz DDR3
Funda Coolermaster Elite 330
Safir HD 5670 512 MB GDDR5
Seagate 320GB SATA-III

Té alguna oportunitat de tornar-me a enviar una placa base defectuosa?
Qualsevol ajuda agrairia:)
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
Assegureu-vos que la placa base no estigui curtcircuitada a la caixa. Col·loqueu la placa base fora de la caixa sobre un tros de cartró ... instal·leu la CPU / dissipador de calor, la memòria i la targeta gràfica. En aquest moment no cal un disc dur. Mireu si el consell l’ha enviat mai. Assegureu-vos de connectar el connector d’alimentació de 4 o 6 pins al connector proper a la CPU.
Febre nocturna

Febre nocturna

Membre de TS
D'acord, què heu de fer si no funciona, hauríeu d'enviar tot el PC per comprovar si hi ha problemes de producció
Primer, assegureu-vos que la vostra PSU sigui prou forta com per executar la CPU mobo i la VGA
A continuació, assegureu-vos que el seu mobo està correctament connectat i que no heu deixat res connectat, la presa d'alimentació del mobo i una altra a prop de la CPU i que alguns PSU VGA tinguin connexió.
Traieu el ariet net amb un teixit sec "molt tou", mantingueu les puntes sobre "no toqueu els blocs negres" i netegeu amb cura l'extrem que entra al mobo i, tot seguit, el RAM entra al raspall tou. després pengeu el vostre entrenador
Assegureu-vos que el dissipador de calor i el ventilador de la CPU estiguin ben col·locats i que estiguin ben subjectes a la CPU i que el ventilador de la CPU estigui correctament connectat a la presa de 4 bolígrafs que diu ventilador de CPU 1.
Assegureu-vos que la targeta VGA estigui ben col·locada i segellada i que el cable del monitor també estigui connectat i segellat.
a continuació, assegureu-vos que el pont que ha restablert la bios està col·locat correctament
"Restabliment del BIOS, es fa primer canviant la posició del pont a la presa de 3 bolígrafs, normalment si es mou de dreta a la primera 2 i es restablirà la BIOS, però no s'arrencarà, la potència serà normal des de l'esquerra, el sistema haurà de canviar de nou els primers 2 bolígrafs de l'esquerra. el PC es pot arrencar per defecte amb una bios "
És com una targeta d’expansió amb un monitor digital lil que poseu una ranura PCI i mostra el vostre número d’alimentació de la PC, és a dir, el cos del problema, doncs, si us ajuda a arrencar-ne un, un dels components és dolent i necessiteu un provador de circuits. o bé substituïu aquesta part relacionada amb el circuit per "HELL'EM HELL o una que funcioni en lloc de u fins que trobeu i solucioneu quina part és millor o millor per tornar a u o d'on la heu obtingut :)

edició: Tmagic650 va dir que el control de deficiència "es va oblidar d'esmentar" :)"
G

fantasma1188

TS Rookie
hola, nois, sento publicar això en un fil antic, però sóc nou i no tinc ni idea de com publicar un nou im amb gairebé els mateixos problemes que aquest tipus

el meu sistema personalitzat construeix tot està connectat segons el manual de la placa base
Quan encenc el psu, tinc el led verd de la placa base i, a continuació, l’encenc amb els ventiladors del commutador del panell frontal, fins i tot quan no tinc res.
Vaig començar a construir-ho fa aproximadament una setmana i totes les peces són noves, es col·loquen amb cura i es col·loquen amb una corretja antiestàtica

les meves característiques
psu d'alp 750w
placa base asus 990fx
processador amd bulldozer de 8 nuclis de 3.1 ghz
mòdul de corsair 8gb 1600mhz ram 2
Tinc un amic com ati que no recordo res ni cap altre nom de la targeta gràfica DDR3 de 1 GB, el nom de chirp coz és fora
mars blue atx a la bossa del joc

qualsevol ajuda seria agraïda per aplaudiments
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
Hola fantasma1188,
realment necessiteu iniciar el vostre propi fil o aprendre a llegir i seguir les instruccions del fil "perdut" : Rolleyes:

Proveu coses com executar la placa base fora del cas com he explicat aquí. Assegureu-vos que TOTS els cables d’alimentació estan connectats a la placa base, especialment a prop del sòcol de la CPU.
G

fantasma1188

TS Rookie
Sí, ho vaig fer tot fora i encara hi havia el mateix problema en la bossa antiestàtica. Acabo de treballar amb el RAM en el mateix pal, encara el mateix problema
En realitat, em sap greu que falti el fil intentant trobar un botó o alguna cosa per crear un botó nou, però no el vaig poder trobar
Tmagic650

Tmagic650

Ambaixador de TS
Botó (+ fil nou) ... La vostra placa base probablement està malament
G

fantasma1188

TS Rookie
prou amic per rebre consells
J

Jake Hoppenheim

TS Rookie
Vaig tenir el mateix problema, però vaig trobar una solució que necessitava substituir la caixa de subministrament d’alimentació de l’ordinador i llavors hauria de solucionar el problema de la caixa d’energia.
Darrera edició:

Últims missatges

• M
    L'OCDE va ​​dir que 137 països van lluitar per reescriure les normes fiscals internacionals fins al final ...
  • P
    Samsung a Microsoft: la Xbox Series X ha de ser compatible amb monitors ultra amplis
  • T
    Microsoft vol que sàpiga que recentment han desenvolupat Windows 10
  • M
    Revisió AMD Ryzen 5 1600 AF: CPU de pressupost increïble
  • Plutoisaplanet
    La UE avança cap a un estàndard de remuneració comú després d’una votació decisiva
  • hapkiman
    Intel Core i9-10900K es mostra amb un rellotge de 5,1 GHz a la base de dades 3DMark
  • H
    NOTÍCIES TÈCNIQUES Millors teclats 2019
  • T
    Puc executar dos mòdems de cable al mateix compte de Comcast: un per a àudio i un per a internet?