• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • NOVETATS TÈCNIQUES Core
  • Telèfons intel·ligents
  • Publicacions d’avui

Necessiteu ajuda per connectar-vos a un error de cerca WIFI (EDS0008)

• Iniciador de fils MtgSolver
  • Data d'inici
MtgSolver

MtgSolver

Novat TS
Vaig comprar un Samsung Note 9 internacional desbloquejat fabricat originalment per a Verizon. Encara compatible amb totes les xarxes, inclòs el GSM. Utilitzo AT&T com a proveïdor i introdueixo la targeta SIM, va disparar sense cap problema, excepte un :-( No es connectarà a la trucada wifi. Vaig contactar amb el número 800 d’AT&T i em va dir que el missatge d’error em va arribar després d’una llarga trucada que no em semblava bé, el problema és real Van dir que deu ser causat pel fet de no tenir telèfons AT&T, per a mi no té sentit ... per què hauria de marcar la diferència? Connecteu-vos a altres telèfons bloquejats sense cap problema per trucar a wifi. M’encanta el telèfon, però tinc un servei pèssim a casa i l’ús de trucades wifi és una necessitat enorme de AT & Vaig dir que en pocs dies serien els de TI ... va ser fa dues setmanes i, per descomptat, no hi havia contacte, agrairíem qualsevol ajuda al respecte.
Darrera edició:

Últims missatges

• D
    La UE avança cap a un estàndard de remuneració comú després d’una votació decisiva
  • Jobeard
    Visualitzadors de pantalla / presentació de diapositives gratuïts
  • cliffordcooley
    NFL Films va utilitzar una tecnologia multimèdia senzilla per recrear la primera emissió del Super Bowl
  • Penn
    El crossover Tesla Model Y ja està en producció
  • Penn
    Apple va redissenyar completament iOS Mapes, els usuaris dels EUA ho aconseguiran primer
  • J
    El telescopi solar d'alta resolució produeix les primeres imatges impressionants del Sol
  • S
  • Física quàntica
    Intel Core i9-10900K es mostra amb un rellotge de 5,1 GHz a la base de dades 3DMark