• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

No hi ha cap dispositiu d'arrencada: premeu F1 per tornar a intentar arrencar, F2 per a la utilitat de configuració

• Iniciador de fils jerbark
  • Data d'inici
J

jerbark

Novat TS
Vaig rebre el missatge anterior després d’encendre l’ordinador. Abans de respondre, si us plau, sàpiga que sóc un informàtic *****, així que respongui en termes senzills i de parvulari.

Quan obro el càlcul, sento un so que s’activa i s’activa i apareix una solera negra amb el missatge d’error anterior.

Això és el que he provat fins ara:
Vaig engegar i apagar l’ordinador, sense cap canvi
Vaig treure la bateria durant 30 minuts, la vaig substituir, sense cap canvi
Premeu F1: res
Premeu F2: res
Hit F5: l'ordinador ha executat el diagnòstic i diu que tot està bé
Premeu les tecles Ctl / alt / delete i, a continuació, premeu la tecla F2. per a la utilitat de configuració: es va traslladar el disc dur a la part superior de la llista (no sé per què ni què fer, només era un suggeriment en un fòrum), però no hi va haver cap canvi.
Premeu F12: s'ha demanat l'arrencada des del disc dur, sense canvis
Premeu F12: anava a: Configuració / General / Informació del sistema. A "Informació del controlador / HD primari" hi diu "CAP" ... Aquesta resposta és a dir. El meu HD no es reconeix en absolut?
Gràcies per endavant per qualsevol ajuda que em pugueu oferir ... Estic a punt de plorar !
Torus sikloide

Torus sikloide

Calculadora de l'edat de pedra: feu clic a la roca següent.
Es requereix una descripció del vostre sistema: si heu comprat-lo com a sistema complet, només cal que el descriviu o quan algú conegui la vostra placa base cd hdd quan el munteu de peces, etc.

Sembla que el sistema no reconeix el vostre disc dur. Hi ha moltes raons possibles per això.

El pitit és un "codi d'error". Compteu els sons sonors i digueu-me si és llarg o curt (i, si ho sabeu, digueu-me el tipus de BIOS que teniu AMI o Phoenix), però si no podeu, hauríem de poder cercar-lo des del sistema marca / model).

Estan girant tots els fans? Hi ha alguna altra veu? Hi ha LED intermitents (si és així i si funciona en una sèrie, expliqueu que també podria ser un codi d'error)? Hi ha hagut canvis que han portat a això? Quina edat té el sistema? Quan es va netejar per última vegada? Teniu discs del sistema? Teniu una còpia de seguretat de les vostres dades? Tens programari antimalware? L’heu executat darrerament? Resultat?
J

jerbark

Novat TS
Em va costar molt de temps tornar a contactar amb vosaltres i moltes gràcies per la vostra resposta.

>> Descripció del sistema que necessiteu: si heu comprat-lo com a sistema complet, només cal que el descrigueu o quan algú conegui la vostra placa base cd hdd quan el munteu de parts, etc.

Era un sistema complet. Un portàtil Dell Inspirion. Tinc tots els tràmits, però no entenc què hi ha ...

>> Sembla que el sistema no reconeix el vostre disc dur. Hi ha moltes raons possibles per això. El pitit és un "codi d'error". Compteu els sons sonors i digueu que són llargs o curts

Vaig comptar. 3 jocs de 5 sons sonors. Vaig veure que el pit era una mica més llarg que la interrupció entre pitits, de manera que seria "llarg"?

>> (i si ho sabeu, digueu-nos quin tipus de BIOS teniu AMI o Phoenix, però si no podeu, hauríem de poder mirar des de la marca / model del vostre sistema).

No tinc ni idea de què és això ...

>> Estan girant tots els fans?

Sembla que sí.

>> Hi ha altres sons?

No, queda en silenci després de 3 sèries de 5 sons.

Hi ha LED intermitents (si és així i si funciona en una sèrie, expliqueu que també podria ser un codi d'error)?

No hi ha LED intermitents

>> Hi ha hagut canvis que han portat a això?

Funciona molt lent, però jo feia servir una versió d’oficina antiga, de manera que sobretot la vaig connectar. No va tremolar ni res per l'estil. Probablement he rebut algun tipus d’error de missatge de reinici aproximadament 5 vegades des que sóc propietari de la màquina, però quan vaig passar el procés de reinici, va funcionar bé ... així que, en resposta a la vostra pregunta, no funcionava de manera diferent just abans de la caiguda.

>> Quina edat té el sistema?

El vaig comprar el febrer del 2010, així que fa poc més de sis anys.

>> Quan es va netejar per última vegada?

Mai, no sabia que fos necessari.

>> Teniu discs del sistema?

Sí.

>> Teniu una còpia de seguretat de les vostres dades?

Com he esmentat, he mogut "gairebé" tot a un ordinador literalment nou, aproximadament 2 dies abans que això passés, excepte alguns fitxers (així que vull solucionar el problema i provar si és possible), tot es va transferir, però REALMENT vull recuperar els fitxers que falten !!!

>> Teniu programari antimalware? L’heu executat darrerament? Resultat?

Funciona constantment i crec que vaig fer una comprovació del sistema les poques setmanes abans que això passés i no vaig trobar res.

Alguna d’aquestes ajuda? Estic cargolat?

Gràcies!
Jerolyn
Torus sikloide

Torus sikloide

"Es tracta d'un ordinador portàtil Dell Inspirion". Quin model?

Bips: salta entre 5 i 3 sèries. Hi ha alguna altra veu?

Neteja: cada dos anys fora de l’escriptori només en un despatx, 5 anys després.
J

jerbark

Novat TS
>> "Aquest és un ordinador portàtil Dell Inspirion." Quin model?

Podria ser aquesta la resposta: Base, portàtil, Core Penryn T4300, 1545?

>> Bips: salta entre 3 sèries amb 5. Hi ha alguna altra veu?

No hi ha cap altre so. Actualment s’executa amb visualització d’errors i silenci: ja no hi ha cap pitit

>> Neteja: cada 5 anys, tret que tingueu un escriptori només en una oficina.

Gràcies!
Jerolyn
Torus sikloide

Torus sikloide

D’acord, provem-ho ... Dell proporciona un diagnòstic excel·lent.

Enllaç aquí http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-support/product/inspiron-1545/diagnose

El codi d'error de 5 pitits és un exemple d'una bateria CMOS que cal substituir.
http://blog.parts-people.com/2014/06/27/dell-inspiron-1545-beep-codes-diagnostic-indicators/

Com que el cost és petit, és possible que vulgueu "fer-ho".

Les instruccions estan disponibles al manual de servei.

Penseu en netejar-lo mentre estigueu a punt ...
J

jerbark

Novat TS
Ets genial, no m’ho hauria pensat mai ... però té sentit que si la bateria està malament, l’ordinador continuarà funcionant?
Torus sikloide

Torus sikloide

La bateria manté la informació emmagatzemada a la configuració del CMOS al seu lloc. Aquesta informació de configuració és necessària per trobar el sistema operatiu al disc dur. L'ordinador "funciona" però no és prou intel·ligent per fer res.

Tanmateix, pot haver-hi altres problemes ... així que col·loqueu amb la guia ... https://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Host_Controller_Interface ) ... Ho sento, no ho sé.

Últims missatges

• R
    Ntoskrnl 30% d'ús de la CPU
  • dob_1
    Els australians voldran apocalíptic Tesla Cybertruck
  • mongeese
    GPU Nvidia de nova generació per alimentar el superordinador Big Red 200 a la tardor
  • BerserkGuts
    Comparatiu de Resident Evil 2: S'ha provat el rendiment dels gràfics
  • amghwk
    Microsoft vol que sàpiga que recentment han desenvolupat Windows 10
  • mongeese
    La CPU x86 de 8 nuclis fabricada a la Xina va sortir al mercat
  • M
    L'OCDE va ​​dir que 137 països van lluitar per reescriure les normes fiscals internacionals fins al final ...
  • cliffordcooley
    El primer fàrmac desenvolupat mitjançant l'aprenentatge automàtic entra en assaigs clínics