J
jerbark
Novat TS
Vaig rebre el missatge anterior després d’encendre l’ordinador. Abans de respondre, si us plau, sàpiga que sóc un informàtic *****, així que respongui en termes senzills i de parvulari.
Quan obro el càlcul, sento un so que s’activa i s’activa i apareix una solera negra amb el missatge d’error anterior.
Això és el que he provat fins ara:
Vaig engegar i apagar l’ordinador, sense cap canvi
Vaig treure la bateria durant 30 minuts, la vaig substituir, sense cap canvi
Premeu F1: res
Premeu F2: res
Hit F5: l'ordinador ha executat el diagnòstic i diu que tot està bé
Premeu les tecles Ctl / alt / delete i, a continuació, premeu la tecla F2. per a la utilitat de configuració: es va traslladar el disc dur a la part superior de la llista (no sé per què ni què fer, només era un suggeriment en un fòrum), però no hi va haver cap canvi.
Premeu F12: s'ha demanat l'arrencada des del disc dur, sense canvis
Premeu F12: anava a: Configuració / General / Informació del sistema. A "Informació del controlador / HD primari" hi diu "CAP" ... Aquesta resposta és a dir. El meu HD no es reconeix en absolut?
Gràcies per endavant per qualsevol ajuda que em pugueu oferir ... Estic a punt de plorar!
Quan obro el càlcul, sento un so que s’activa i s’activa i apareix una solera negra amb el missatge d’error anterior.
Això és el que he provat fins ara:
Vaig engegar i apagar l’ordinador, sense cap canvi
Vaig treure la bateria durant 30 minuts, la vaig substituir, sense cap canvi
Premeu F1: res
Premeu F2: res
Hit F5: l'ordinador ha executat el diagnòstic i diu que tot està bé
Premeu les tecles Ctl / alt / delete i, a continuació, premeu la tecla F2. per a la utilitat de configuració: es va traslladar el disc dur a la part superior de la llista (no sé per què ni què fer, només era un suggeriment en un fòrum), però no hi va haver cap canvi.
Premeu F12: s'ha demanat l'arrencada des del disc dur, sense canvis
Premeu F12: anava a: Configuració / General / Informació del sistema. A "Informació del controlador / HD primari" hi diu "CAP" ... Aquesta resposta és a dir. El meu HD no es reconeix en absolut?
Gràcies per endavant per qualsevol ajuda que em pugueu oferir ... Estic a punt de plorar