• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

Error Nvrd32.sys en instal·lar Windows XP

• Iniciador de fils Wickedomega
  • Data d'inici
W

Wickedomega

Novat TS
Salutacions,

Estic intentant instal·lar una nova còpia d'un vell toshiba portege 2000 windows xp. Arrenc l’ordinador portàtil, no arrencarà des de la unitat de cd usb, fins i tot si he configurat primer el BIOS per arrencar des de la unitat de cd. A continuació, el portàtil anirà a la configuració de Windows, on apareix un error que indica que no s'ha trobat el fitxer "nvrd32.sys" i em diu que reinicieu. He fet algunes cerques per solucionar el problema, però el que he trobat no soluciona aquest error.

Algun pensament o suggeriment?

Gràcies
B00kWyrm

B00kWyrm

NOTÍCIES TECH Paladin
Podeu trobar aquest tema útil als fòrums de Toshiba. ;)

http://forums.computers.toshiba-europe.com/forums/thread.jspa?threadID=23921

No crec que sigui possible establir bios per reconèixer un cd usb.
La configuració AFAIK de la configuració de bios només ajustarà l'ordre d'arrencada dels dispositius INTERNS.
Per tant, la "solució alternativa" suggerida a l'enllaç del fòrum anterior.

NOTA: La "solució alternativa" esmentada requereix un segon sistema.
W

Wickedomega

Novat TS
Gràcies per l'ajuda. Sembla un disc. En vaig comprar un de diferent i ara funciona.

Gràcies de nou.

Últims missatges

• Darth Shiv
    La UE avança cap a un estàndard de remuneració comú després d’una votació decisiva
  • cliffordcooley
    Iowa declara els càrrecs contra professionals de la seguretat detinguts per proves de penetració judicial
  • Danny101
    La nova llei de Califòrnia amenaça amb els acomiadadors autònoms del govern
  • Danny101
    Microsoft concedirà fins a 20.000 dòlars per trobar vulnerabilitats a Xbox Live
  • Danny101
    SpaceX completa el quart llançament amb èxit del servei d'Internet per satèl·lit 'Starlink'
  • E
    Suggereix suggeriments: quines parts del meu pressupost?
  • Evernessince
    Intel Core i9-10900K es mostra amb un rellotge de 5,1 GHz a la base de dades 3DMark
  • R
    Investigadors de l’ESA van construir una planta que podia extreure oxigen de la lluna