• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

Conductors Controlador PCI Simple Communication Controller per a Windows 7

• Iniciador de fils abbasi
  • Data d'inici
A

abbasi

TS Booster
Hola a tothom,

Tinc un producte HP laserJet P1102. Quan vull instal·lar el controlador, sembla que cal instal·lar el controlador de comunicació pci simple. Per a Win 7 de 32 bits, si us plau, com puc instal·lar aquest controlador de comunicació PCI simple? L'únic error a la finestra del meu gestor de dispositius és que el controlador de comunicació pci simple no està instal·lat. Quan connecto l'USB d'aquesta impressora, vol instal·lar un controlador de comunicació pci simple, però no pot. Des de "dxdiag" he vist que el meu creador de sistemes és "ECS" i el model del sistema és "945p / pl-A"
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
Sovint es tracta d’un controlador de mòdem o nic. La millor opció seria anar al lloc web de l’ordinador. Potser podeu obtenir els controladors per a això.
A

abbasi

TS Booster
He buscat molt però no he pogut trobar:(
A

abbasi

TS Booster
Per al segon enllaç, he actualitzat aquest controlador (IDE (1) per a vista de 32 bits) però no hi ha cap canvi.
Però, pel que fa al primer enllaç, quin em recomanareu que descarregueu?
A

abbasi

TS Booster
N’he descarregat i instal·lat algunes, però no hi ha cap canvi.
El problema era amb el sistema operatiu. Vaig instal·lar la impressora a XP i es va configurar sense problemes. Llavors, com no es pot instal·lar aquesta impressora en 7 com aquesta? !!? No és una impressora antiga i el Windows 7 és compatible (escrit) al manual.
A

abbasi

TS Booster
De fet, estava instal·lant aquesta impressora en un ordinador que funcionava amb Win 7 i no la vaig poder instal·lar. Després vaig provar aquesta impressora al meu propi ordinador i funcionava amb 7 i també vaig instal·lar VMware i XP a VMware. Primer vaig provar d’instal·lar aquesta impressora al meu host Win 7 (no hi ha cap mòdem de marcatge telefònic a la placa base i, per tant, no cal instal·lar el controlador PCI ni el gestor de dispositius bé sense marca groga). Però encara no he aconseguit instal·lar aquesta impressora a Win 7, així que he intentat provar XP (a VMware) i després d’encendre aquest XP podeu instal·lar i utilitzar aquesta impressora.:) Ara bé, què en penseu, si us plau? Creieu que el problema és amb el sistema operatiu 7, el controlador PCI no instal·lat o alguna cosa més. Gràcies a tots.
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
Quina edat té la impressora? Pot ser necessari veure si hi ha programari d’actualització disponible per a la impressora. Dit d’una altra manera, crec que la impressora és vella.
Darrera edició:
A

abbasi

TS Booster
No, no vell. El controlador és tan bo com he descarregat del lloc web HP.
Com a suggeriment, instal·laré XP en aquesta màquina. Creieu que tindré problemes per instal·lar aquesta impressora en aquest sistema operatiu?
I alguna cosa més, no hi ha cap controlador Win 7 per a aquesta placa base
http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Detail.aspx?DetailID=672&MenuID=16
No diu que no pot suportar completament el win 7?
A

abbasi

TS Booster
Hi ha un cas més. Fa un temps, quan s’acabaven d’instal·lar 7 guanys d’aquest escriptori, aquesta impressora es pot configurar fàcilment. Crec que els controladors instal·lats actualment eren els mateixos que els controladors instal·lats actualment. Què penseu si hi faig 7 instal·lacions noves / noves? Volia instal·lar XP però, malauradament, en instal·lar XP, la placa base tenia problemes amb el port ps / 2.
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
Aquesta targeta només pot tenir problemes amb XP. Pot ser que calgui el Service Pack 3 per instal·lar Xp. Però si tornes a fer servir 7 per guanyar. Només perquè Xp ja no l’admet.
  • Amor
Reaccions: abbasi
A

abbasi

TS Booster
Cobalt006 va dir:
Aquesta targeta només pot tenir problemes amb XP. Pot ser que calgui el Service Pack 3 per instal·lar Xp. Però si tornes a fer servir 7 per guanyar. Només perquè Xp ja no l’admet.
D'acord, intento instal·lar-hi una nova còpia de Win 7 i instal·lar-hi aquesta impressora.
Espero no tenir el problema de no reinstal·lar el pci simple communication deiver.
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
D'acord, provaria d'utilitzar el controlador Win 7 de 32 bits del lloc d'assistència. Funciona si en guanya 7 abans. Hauria de tornar a funcionar en una instal·lació nova.
A

abbasi

TS Booster
Cobalt006 va dir:
D'acord, provaria d'utilitzar el controlador Win 7 de 32 bits del lloc d'assistència. Funciona si en guanya 7 abans. Hauria de tornar a funcionar en una instal·lació nova.
No s'ha descarregat cap controlador específic per instal·lar aquesta impressora. Després d’instal·lar Win 7 i els seus controladors (però, per descomptat, sense PCI simple ...), he instal·lat aquesta impressora directament amb el seu CD sense problemes sense cap problema. Si he de guanyar 7 de nou, intento tornar a fer aquestes coses com abans.
  • Amor
Reaccions: Cobalt006
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
Si això funciona molt bé. Però l’enllaç que t’he donat. Deu després. Win7 porta directament al controlador de 32 bits. Si ho necessiteu. Com he dit, ho vas solucionar.
  • Amor
A

abbasi

TS Booster
Moltes gràcies. Demà estaré al PC per provar aquests mètodes (al cap d’unes 6 hores). Intento fer les coses de la manera correcta. Al cap i a la fi, sóc conscient de les conseqüències, amic meu.
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
D'acord, ho tornaré a comprovar.
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
Es tracta de controladors de mòdem. Hi ha una configuració de mòdem en aquest PC? A més, aquesta no és una pàgina de controladors. Només per a identificador de proveïdor.

Heu de conèixer la marca i el model del vostre mòdem i, a continuació, google per trobar controladors
  • Amor
A

abbasi

TS Booster
Problema resolt.
No he pogut instal·lar el PCI-con, però aquesta vegada (en aquest nou 7) es pot instal·lar la impressora HP.
Moltes gràcies.
Ets molt amable.
Igual que l'última pregunta. Si vull descarregar pci en el futur, com puc trobar la marca i el model de Google?
Cobalt006

Cobalt006

TS Evangelista
La millor manera seria tirar del lloc web de la companyia minorista. Per a aquest PC. A continuació, aneu al lloc d’assistència. Connecteu la vostra marca i model de PC. Hi hauria d’haver controladors per al vostre mòdem. Si n'hi ha un instal·lat a l'ordinador. Si no, és possible que hàgiu d'utilitzar un programari de tercers per instal·lar els controladors.
  • Amor
A

abbasi

TS Booster
Moltes gràcies per les vostres respostes.
  • Amor
Reaccions: Cobalt006

Últims missatges

• Darth Shiv
    Els australians voldran un Tesla Cybertruck apocalíptic
  • SirDigby
    Per què els fans de Twitch donen diners per a streamers rics?
  • S
    És possible que els iPhones i els rellotges Apple Watch substituïsquen les claus del cotxe aviat
  • T
    Anatomia de la font d'alimentació (PSU)
  • Y
    La impressora Kyocera no es pot activar
  • cliffordcooley
    Apple Watch va superar tota la indústria rellotgera suïssa l’any passat
  • hahahanoobs
    Netflix us permet desactivar les molestes previsualitzacions automàtiques
  • T
    Spotify va arribar als 271 milions d’usuaris actius mensuals a mesura que el creixement continua