• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • NOVETATS TÈCNIQUES Core
  • Publicacions d’avui

El sistema sense fils Realtek 8821ae és molt lent

• Iniciador de fils ChunChunMaru
  • Data d'inici
C

ChunChunMaru

Novat TS
Per on començo ... Em sento com si m’hagués oblidat d’això durant anys. El problema és simple:
La velocitat de la meva xarxa al portàtil està limitada a un màxim de 3 Mbits / s (provat a fast.com).

Definitivament, vaig provar tot el que intentava solucionar aquest problema i vaig oblidar la majoria del que vaig provar. De totes maneres, el que vaig provar breument i els meus resultats (recordats):

El problema NO és amb el meu ISP ni amb el meu router. La resta de dispositius de casa meva funcionen bé. Només es veu afectat el meu ordinador portàtil. El problema és, sens dubte, la meva targeta de xarxa o els meus controladors. La meva targeta de xarxa:

Realtek 8821ae LAN sense fils 802.11ac PCI-E NIC

He provat gairebé tots els bussejadors que Internet pot oferir, ja siguin llocs web oficials d'ASUS i AMD, diversos programes d'actualització de controladors o cerques web manuals. He reinstal·lat Windows des de zero sense resultat. He actualitzat de Windows 7 a Windows 10 en cas que els controladors siguin incompatibles amb win7, però això sembla pitjor.

Quan vaig utilitzar win7, aquest problema anava i venia, la velocitat de la meva xarxa es produïa. El problema es va convertir en permanent quan vaig actualitzar a Win10. Anteriorment, heu arrencat dualment Ubuntu en aquesta màquina, on el problema diferent deixaria la meva connexió a Internet fins que restablís manualment la màquina de xarxa.

Una cosa que està treballant actualment per pal·liar el problema és anar al gestor de dispositius i desinstal·lar el controlador. Això em proporciona una velocitat de descàrrega d’entre 10 i 15 Mbit / s, prou bona en aquest moment (tinc 100 Mb / s i altres dispositius han aconseguit més de 50 Mb / s sense fils). Malauradament, això triga aproximadament 1 o 2 minuts fins que es torna al límit anterior de 3 Mbit / s, com si Windows actualitzés el controlador automàticament.

Si us plau, demaneu més informació i m’asseguraré que les responeu. Si us plau, ajudeu-me aquí, només estic esgotat.
Torus sikloide

Torus sikloide

Calculadora de l'edat de pedra: feu clic a la roca següent.
Heu provat de canviar la NIC? La caiguda gradual i fins i tot menor, però aviat oblidada sacsejada que deixa la unitat, l’explicació em fa preguntar-me sobre el maquinari.

Em pregunto què puc dir @jobeard.
Darrera edició:
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
A B ** CH i dev.mgr a les unitats Win / 10 no és la manera d’obtenir un bon controlador.
rapor et
  • Realtek 8821ae LAN sense fils 802.11ac PCI-E NIC
Aneu al lloc web de Realtek, cerqueu l'enllaç d'assistència o controlador i el controlador DL ​​Win / 10.
Un cop instal·lat, reinicieu i observeu els resultats durant 3-4 dies --- - publiqueu de nou el que trobeu pls :)
  • Amor
Reaccions: ChunChunMaru ve Torus sikloide
C

ChunChunMaru

Novat TS
Cicloid Torus va dir:
Heu provat de canviar la NIC? La caiguda gradual i fins i tot menor, però aviat oblidada sacsejada que deixa la unitat, l’explicació em fa preguntar-me sobre el maquinari.

Em pregunto què puc dir @jobeard.
Aquest ordinador portàtil no és exactament modular. Seria difícil canviar. No hi va haver una disminució gradual, va empitjorar quan vaig actualitzar a win10.

@jobeard
Ah, sí, ho provaré. No ho he fet des de la reinstal·lació de Windows. Tornaré amb vosaltres amb el resultat.
Darrera edició:
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
A B ** CH i dev.mgr a les unitats Win / 10 no és la manera d’obtenir un bon controlador.
rapor et
  • Realtek 8821ae LAN sense fils 802.11ac PCI-E NIC
Aneu al lloc web de Realtek, cerqueu l'enllaç d'assistència o controlador i el controlador DL ​​Win / 10.
Un cop instal·lat, reinicieu i observeu els resultats durant 3-4 dies --- - publiqueu de nou el que trobeu pls :)
He resolt part del misteri. Els conductors descarregats del lloc oficial del portàtil serien els culpables (https://www.asus.com/Laptops/X555BA/HelpDesk_Manual/). Vaig descarregar alguns altres controladors i el problema ja no és persistent i vaig tornar a l'estat anterior limitant l'amplada de banda a només 3 Mbit / s com quan vaig instal·lar Windows 7. Encara és un problema.

He provat gairebé tots els controladors (fins i tot alguns ombres), de manera que si no coneixeu el lloc específic que creieu que és de bona reputació, no sé què fer. @Ahzanraza li va dir que actualitzés la meva biografia. Creieu que això us ajudarà?
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
D'ACORD. El controlador Win / 10 estabilitza la connexió de xarxa, però no us agraden els canvis d’amplada de banda que esteu experimentant.

Obteniu un indicador d’ordres i entreu TRACERT WWW.GOOGLE.COM > myGlgPath.txt

Obriu el fitxer MyGlgPath.txt, copieu el contingut i enganxeu-lo com seguiu ...
  • Amor
Reaccions: ChunChunMaru
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
D'ACORD. El controlador Win / 10 estabilitza la connexió de xarxa, però no us agraden els canvis d’amplada de banda que esteu experimentant.

Obteniu un indicador d’ordres i entreu TRACERT WWW.GOOGLE.COM > myGlgPath.txt

Obriu el fitxer MyGlgPath.txt, copieu el contingut i enganxeu-lo com seguiu ...
Clar, aquí teniu:

Seguiment de ruta per a WWW.GOOGLE.COM [216.58.211.132]
més de 30 salts com a màxim:

1 1 ms 3 ms 1 ms 192.168.1.1
2 8 ms 5 ms 8 ms 100,70,64,1
3 62 ms 101 ms 102 ms 10.33.247.209
4110 ms 100 ms 2 ms 100.64.3.4
5118 ms 98 ms 100 ms dr-se-mlm-vg4-1-vl2578.bredband2.net [89.160.55.222]
6 55 msn * 9 msn 100.64.11.1
7 68 ms 102 ms 12 ms google-10ge.bredband2.net [83.233.255.78]
8 24 ms 10 ms 11 ms 216.239.43.122
9 66 ms 47 ms 61 ms 108.170.235.63
10 67 ms 41 ms 12 ms arn09s10-in-f4.1e100.net [216.58.211.132]

La ruta és completa.

Això no es va fer durant un "període de problemes", però aquí ho és (passa de tant en tant i és difícil de copsar) de totes maneres.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
Línia # 2 8 ms 5 ms 8 ms 100.70.64.1 El vostre ISP (només QUI ÉS?) És la vostra passarel·la i això es converteix en un problema;
  • NetRange: 100.64.0.0 - 100.127.255.255
    CIDR: 100.64.0.0/10
    Nom de xarxa: SHARED-ADDRESS-FIELD-RFCTBD-IANA-RESERV
    NetHandle: NET-100-64-0-0-1
    Parental: NET100 (NET-100-0-0-0-0)
    Tipus de xarxa: Ús privat IANA
    Els originals:
    Organització: Internet Assigned Numbers Authority (IANA)
    Data d’inscripció: 13/03/2012
    Actualització: 11/04/2016
    Comentari: aquest bloc s'utilitza com a espai d'adreces compartides. El trànsit d’aquestes adreces no prové d’IANA. IANA emmagatzema aquests números a la seva base de dades i no els fa servir ni els utilitza. No som la font d’activitat que podeu veure als diaris ni als registres de correu electrònic. Veure http://www.iana.org/abuse/
    Comentari:
    Comentari: L'espai d'adreces compartides només es pot utilitzar a les xarxes o proveïdors de serveis del proveïdor de serveis capaços de traduir adreces entre interfícies del router quan les adreces són les mateixes en dues interfícies diferents.
  • Amor
Reaccions: ChunChunMaru
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
Línia # 2 8 ms 5 ms 8 ms 100.70.64.1 El vostre ISP (només QUI ÉS?) És la vostra passarel·la i això es converteix en un problema;
  • NetRange: 100.64.0.0 - 100.127.255.255
    CIDR: 100.64.0.0/10
    Nom de xarxa: SHARED-ADDRESS-FIELD-RFCTBD-IANA-RESERV
    NetHandle: NET-100-64-0-0-1
    Parental: NET100 (NET-100-0-0-0-0)
    Tipus de xarxa: Ús privat IANA
    Els originals:
    Organització: Internet Assigned Numbers Authority (IANA)
    Data d’inscripció: 13/03/2012
    Actualització: 11/04/2016
    Comentari: aquest bloc s'utilitza com a espai d'adreces compartides. El trànsit d’aquestes adreces no prové d’IANA. IANA emmagatzema aquests números a la seva base de dades i no els fa servir ni els utilitza. No som la font d'activitat que podeu veure als diaris ni als registres de correu electrònic. Veure http://www.iana.org/abuse/
    Comentari:
    Comentari: L'espai d'adreces compartides només es pot utilitzar a les xarxes o proveïdors de serveis del proveïdor de serveis capaços de traduir adreces entre interfícies del router quan les adreces són les mateixes en dues interfícies diferents.
El meu ISP s’anomena bredband2 (en suec per a banda ampla de banda ampla). Tot i això, tinc dificultats per analitzar el vostre missatge. Digueu-me que el meu proveïdor d'Internet fa servir adreces IP "il·legals" i és la causa del meu problema? Com he esmentat anteriorment, això no està bé amb cap dels altres dispositius de casa meva, ja sigui sense fil o per cable.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
Segons l'autoritat de l'ICANN, fa un ús indegut d'un recurs compartit.
Oficialment:
  • Nom: bredband2.com
    IP: 83.233.26.19
    Domini: bredband2.com
L'adreça 100.70.64.1 NO es troba en noms de domini.
Hi ha un nom de domini de classe A al 83.0.0.0 - 83.255.255.255.

Podeu verificar-vos amb WHOIS bredband2.com
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
Segons l'autoritat de l'ICANN, fa un ús indegut d'un recurs compartit.
Oficialment:
  • Nom: bredband2.com
    IP: 83.233.26.19
    Domini: bredband2.com
L'adreça 100.70.64.1 NO es troba en noms de domini.
Hi ha un nom de domini de classe A al 83.0.0.0 - 83.255.255.255.

Podeu verificar-vos amb WHOIS bredband2.com
Sí, és bo i tot, però, com és això rellevant? Suggeriríeu que canviés el meu ISP? No m'importa si són una mica poc ètics i si aquesta és la font del meu problema d'ús indegut, per què només es veu afectat el meu ordinador portàtil? Vaig fer proves on feia una prova de velocitat (entrellaçada) al portàtil i a un altre dispositiu simultàniament durant un d'aquests "períodes de problemes" quan anteriorment només es veia afectat el meu portàtil.
Entenc que intentes ajudar-me i n’estic agraït, però em sembla que t’has centrat en allò que no és correcte. Si us plau, digue’m que m’equivoco.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
Entenc la vostra preocupació, però des d’on estic assegut, la configuració és errònia i mai no comporta un gran rendiment. Teniu problemes resolts aconseguint els controladors correctes. Heu cercat virus?
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
Entenc la vostra preocupació, però des d’on estic assegut, la configuració és errònia i mai no comporta un gran rendiment. Teniu problemes resolts aconseguint els controladors correctes. Heu cercat virus?
Rendiment? Tal com es va prometre, tinc més de 90 Mbit / s de cable a l'escriptori. El meu ISP és estable. A més, recentment he reinstal·lat una còpia neta de Windows 10, no hi ha cap altre programa instal·lat que Chrome i Skype. Encara escanejat i res. No sé molt sobre IP, però la meva adreça IP pública no és del rang 100.64.0.0/10.

Estic una mica preocupat per aconseguir un nou ISP. No suposeu que altres estaran contents amb un problema com aquest quan els funcioni perfectament. Sobretot quan és poc probable que una mesura així resolgui res.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
ChunChunMaru dedi:
Rendiment? Tal com es va prometre, tinc més de 90 Mbit / s de cable a l'escriptori. El meu ISP és estable.
Vaig sentir-ho per darrer;
  • El problema ja no és permanent i ha tornat al seu estat anterior, que ocasionalment limitava l’amplada de banda a 3 Mbit / s
Si estàs content, qui sóc per discutir?
Els millors desitjos.
Torus sikloide

Torus sikloide

Us proposo que feu la mateixa prova a l’escriptori que porteu a l’ordinador portàtil i compareu els resultats. Si és diferent, poseu-vos en contacte amb el vostre ISP per obtenir aclariments.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
Per cert: TOTS els dispositius que es connecten al router han de tenir la mateixa adreça GATEWAY i el node número 2 del tractor ha de ser TOT el mateix.
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
Vaig sentir-ho per darrer;
  • El problema ja no és permanent i ha tornat al seu estat anterior, que ocasionalment limitava l’amplada de banda a 3 Mbit / s
Si estàs content, qui sóc per discutir?
Els millors desitjos.
T'has equivocat. Més de 90 Mbit / s es produeixen a l’escriptori amb un cable Ethernet endollat. També passa quan connecto el cable Ethernet al meu portàtil, però això és força problemàtic. El portàtil proporciona un punt de mobilitat per seure a l’escola i al llit. Aquest article sempre tracta específicament de la connexió sense fils d’aquest ordinador portàtil. Tot funciona bé per a la resta de dispositius.
Torus sikloide

Torus sikloide

"Tot funciona bé per a qualsevol altre dispositiu." si està connectat? i quan el problema és sense fils? alguna cosa sense fil o no?
C

ChunChunMaru

Novat TS
Cicloid Torus va dir:
"Tot funciona bé per a qualsevol altre dispositiu." si està connectat? i quan el problema és sense fils? alguna cosa sense fil o no?
El problema només és sense fil I només per a aquest ordinador portàtil.
Torus sikloide

Torus sikloide

Per tant, us suggereixo que dupliqueu el tracert amb cable i que compareu els dos. Si la versió sense fils s'envia per una ruta privada (més lenta), això pot permetre al vostre ISP centrar-se en un problema en la manera com s'envia el trànsit. Si no hi ha cap diferència en l’encaminament, és important examinar de més a prop els mètodes d’enviament i recepció de la vostra xarxa NIC sense fils i del vostre encaminador sense fils.

Crec que el problema és amb l’equip que fa servir el vostre ISP. No sóc un expert ... però aquest sembla un niu de rata:

hop3 3/2 => 100 ms; Hauria de ser 20-25; Màx. 50
hop4 2/3 => 100 ms; hauria de ser com a màxim 55
hop5 2/3 => 100 ms; hauria de ser un màxim de 60
hop6 2 és bo i 1 acaba de caure

Vol que els vostres paquets creuin un camp minat.
Rage_3K_Moiz

Rage_3K_Moiz

Sith Lord
Heu provat d'utilitzar una targeta sense fils amb una antena externa, com ara una antena alfa? Una antena defectuosa pot causar aquests problemes.
C

ChunChunMaru

Novat TS
Perdoneu la meva resposta tardana. S’acosten els exàmens i fa dos dies que he estat ocupat.

Cicloid Torus va dir:
Per tant, us suggereixo que dupliqueu el tracert amb cable i que compareu els dos. Si la versió sense fils s'envia per una ruta privada (més lenta), això pot permetre al vostre ISP centrar-se en un problema en la manera com s'envia el trànsit. Si no hi ha cap diferència en l’encaminament, és important aprofundir en els mètodes d’enviament i recepció de la vostra xarxa NIC sense fils i del vostre encaminador sense fils.

Crec que el problema és amb l’equip que fa servir el vostre ISP. No sóc un expert ... però aquest sembla un niu de rata:

hop3 3/2 => 100 ms; Hauria de ser 20-25; Màx. 50
hop4 2/3 => 100 ms; hauria de ser com a màxim 55
hop5 2/3 => 100 ms; hauria de ser un màxim de 60
hop6 2 és bo i 1 acaba de caure

Vol que els vostres paquets creuin un camp minat.
Quan connecto el cable, els resultats són:

Seguiment de ruta per a WWW.GOOGLE.COM [83.233.10.26]
més de 30 salts com a màxim:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 1 ms 1 ms 1 ms 100.70.64.1
3 2 ms 2 ms 2 ms 10.33.247.209
4 1 ms 1 ms 1 ms 100.64.3.4
5 9 ms 9 ms 9 ms dr-se-mlm-vg4-1-vl2578.bredband2.net [89.160.55.222]
6 8 msn * 9 msn 100.64.11.1
7 19 ms 20 ms 20 ms 217.115.47.229
8 18 ms 18 ms 18 ms 217.115.47.229
9 22 ms 21 ms 24 ms c-83-233-10-26.cust.bredband2.com [83.233.10.26]

La ruta és completa.

Com podeu veure, funciona millor quan està connectat. Tot i això, no s’envia en una ruta privada. Tot i així, per què l’ISP no és la meva compra. Recentment he realitzat una prova de velocitat durant el problema de 3 Mbit / s, també el portàtil dels meus amics va fer la mateixa prova de velocitat amb 25 Mbit / s sense fils al mateix temps.

Rage_3K_Moiz dedi:
Heu provat d'utilitzar una targeta sense fils amb una antena externa, com ara una antena alfa? Una antena defectuosa pot causar aquests problemes.
Es tracta d’un ordinador portàtil. No es pot eliminar completament ni canviar les coses. L'he provat al meu escriptori, a l'ordinador portàtil i al telèfon dels meus amics; cap d'ells té aquest problema.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
El problema són les adreces 100.x.y.z que no pertanyen al vostre ISP. El rendiment és horrible (per cada 100 ms), cosa que condueix a la corrupció.

IMO, alguna cosa del vostre ordinador portàtil està desordenant la configuració, com ara un PROXY o un virus. Comproveu la configuració TCP per assegurar-vos que no hi ha cap servidor intermediari al camí.

1. Consulteu això per restablir els proxies del navegador

https://www.enigmasoftware.com/how-to-disable-proxy-settings-browser/
  • Amor
Reaccions: Torus sikloide
C

ChunChunMaru

Novat TS
Jobeard va dir:
El problema són les adreces 100.x.y.z que no pertanyen al vostre ISP. El rendiment és horrible (per cada 100 ms), cosa que condueix a la corrupció.

IMO, alguna cosa del vostre ordinador portàtil està desordenant la configuració, com ara un PROXY o un virus. Comproveu la configuració TCP per assegurar-vos que no hi ha cap servidor intermediari al camí.

1. Consulteu això per restablir els proxies del navegador

https://www.enigmasoftware.com/how-to-disable-proxy-settings-browser/
Com he dit, recentment he reinstal·lat el sistema operatiu. És impensable tenir un virus ara mateix.
He seguit el vostre enllaç i no he activat cap servidor intermediari. També he comprovat la configuració de Windows i no hi ha cap servidor intermediari.
Jobeard

Jobeard

Ambaixador de TS
D’acord, almenys sortiu del pas. En rigor, altres ordinadors portàtils que es connecten al router mitjançant wifi no mostren aquest símptoma ...

Últims missatges

• A
    Unitat de 16 GB malmesa formatada a Mac
  • xandros98tech
    Elimineu "Objectes 3D" i altres dreceres de l'Explorador de fitxers de Windows 10
  • Odinsleep
    Apple permetrà les compres universals per a aplicacions de macOS, iOS, tvOS i iPadOS al març
  • Odinsleep
    NYPD substituirà els quaderns de patrulla escrits a mà dels oficials per aplicació per a iPhone
  • Odinsleep
    La jaqueta de Ford permet als ciclistes comunicar-se amb els pilots que utilitzen emoji
  • Odinsleep
    Apple utilitza maquinari AMD de nova generació al codi beta de macOS
  • S
    Anthem, un tirador de botins maliciós, aviat rebrà una revisió completa del joc
  • dirtyferret
    Amazon manté un important lideratge en el mercat dels altaveus intel·ligents