• fer una pregunta
    Veure publicacions recents
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    , només triga un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • fer una pregunta
  • Missatges d'avui

conductors Desinstal·lació del controlador HTC Sync Manager malmès

• Iniciador de fils brokenglytch
  • Data d'inici
B

brokenglytch

Novat TS
Hola a tothom,

Nou al fòrum i espero que algú em pugui ajudar a entendre-ho i solucionar-ho.

Tinc un HTC One M8 i un ordinador casolà que funciona amb Windows 7, 64 bits. Tinc dos discs durs portàtils Seagate i un disc dur portàtil Western Digital MyBook que sempre està connectat com a emmagatzematge / còpia de seguretat axil·lar.

Quan vaig connectar el meu telèfon a l’ordinador amb un cable USB estàndard, carregava el paquet de controladors per defecte tal com esperàveu. Amb l’One M8, el dispositiu apareix com a dispositiu portàtil i afegeix una unitat de CD virtual amb el programari Sync Manager. L'acció predeterminada de la unitat de CD virtual és instal·lar Sync Manager i el missatge "HTC Sync Manager - Actualització del controlador USB disponible" apareix en negreta com a acció predeterminada al menú contextual del clic dret de la unitat.

Aquí està el meu problema; el programari instal·lat automàticament també va segrestar el procés per defecte d'una de les meves unitats Seagate. Ara, quan faig doble clic a la unitat Seagate, apareix un missatge d'error que diu "Aplicació no trobada". Si faig clic amb el botó dret del ratolí al controlador i miro al menú contextual, es mostrarà el mateix HTC Sync Manager: l’actualització del controlador USB està disponible en negreta com a acció predeterminada. Aquest ordinador és l'única unitat que va ser segrestada per aquesta instal·lació de controladors fallida; altres unitats portàtils o SSD o altres 3 unitats físiques no funcionaran de manera diferent (l'acció predeterminada està activada). Vaig entrar al Gestor de dispositius i vaig desinstal·lar els controladors tant del controlador de CD virtual com del dispositiu portàtil HTC One M8, però el menú contextual / l'acció predeterminada continua sent el missatge de l'HTC Sync Manager que retorna l'aplicació no trobada.

Estic còmode amb les modificacions del registre, però realment no sé què cercar per restablir la funció normal a la meva unitat portàtil. Si algú em pogués suggerir quins passos hauria de fer per recopilar informació que pogués ajudar-me amb aquesta solució o orientar-me cap a la direcció correcta, ho agrairia molt. El suport d’HTC diu que no és culpa seva, Microsoft diu que no és culpa seva ... és molt frustrant.
Darrera edició:
B

brokenglytch

Novat TS
Per aclarir-ho, he intentat instal·lar HTC Sync Manager i configurar-lo perquè no s'encengui quan el telèfon està acoblat i, des de llavors, he eliminat HTC Sync Manager, ja que no ha fet cap esforç per solucionar el problema. No vull programari HTC al meu ordinador perquè no cal, només és un dispositiu Android que podeu obrir com una unitat flash.
Mira al voltant

Mira al voltant

Ex Tech Spotter
Hi ha algunes coses que heu de comprovar per esborrar-les
1. Voleu eliminar HTC Sync Manager de CtlPnl-> Programes i funcions? Encara apareix a la llista?

2. Sembla que la configuració de la reproducció automàtica és incorrecta. Veure AQUÍ. Podeu restablir totes les opcions de reproducció automàtica per defecte (botó a la part inferior de la pantalla)

3. Córrer DriverStoreExplorer. Encara hi ha un controlador HTC? Si és així, només ho heu de dir. Encara no traieu res pel vostre compte
B

brokenglytch

Novat TS
Gràcies per la resposta. Per respondre a les vostres preguntes, ni HTC Sync Manager ni controladors MTP no van aparèixer al meu programa i funcions com haurien de fer-ho. He matat la reproducció automàtica per a cada escenari i res no ha activat la reproducció automàtica; no va obrir cap programa ni res, Windows només va interrogar el telèfon i va treure la informació bàsica del controlador com un altre conductor. Cada vegada que es connecta el telèfon, el gestor de dispositius mostra els dispositius que s’identifiquen correctament als dispositius portàtils i a les unitats de CD, de manera que suposo que el vostre programa dirà que sí.

Després d’excavar moltes coses (i les respostes a les enquestes negatives per a una prova d’assistència tècnica de primera línia), vaig contactar amb l’assistència tècnica de nivell 3 d’HTC i em van ajudar a restaurar la funció normal. Després d'escoltar una explicació, la seva teoria inicial sobre què podria passar i com solucionar el problema va funcionar, i des de llavors no he pogut replicar el problema original.

Quant a com, no estem del tot segurs. La unitat afectada entra en estat de suspensió durant la instal·lació inicial del controlador (o el controlador USB es desconnecta temporalment durant l’actualització) o hi ha un conflicte o el programari del controlador no interpreta un SSD, 3 unitats físiques, una unitat BD, un unitat de BD virtual i tres discs durs portàtils correctament. En qualsevol cas, la teoria era que hi havia un snafu durant la instal·lació inicial dels controladors i que Windows / controlador associava el missatge d'actualització amb la lletra de la unitat incorrecta i, després, l'associava amb la lletra de la unitat correcta (per a la unitat de CD virtual). el telèfon crea). El canvi de la unitat K a la unitat M ha solucionat el problema. Canviar-lo de nou no el va tornar, així que no ho sé, però ho aconseguiré. Va dir que és la primera vegada que en senten parlar, però la majoria dels casos de nivell 3 es basen cas per cas per a problemes estranys com aquest.
Mira al voltant

Mira al voltant

Ex Tech Spotter
Encantador. Gràcies per dedicar-vos el temps per explicar-vos ....

No hi pensava abans, però, segons la vostra descripció, un altre consell per guardar per al futur ... La darrera versió de DriveCleanup Tool elimina els antics controladors WPD i desconnecta els dispositius d'emmagatzematge USB, disc i CD / DVD. En qualsevol cas, és útil córrer de tant en tant només per ajudar a "netejar la casa"

Neteja i eliminació de controladors d'emmagatzematge massiu USB antics
G

gnkreotork

Novat TS
En qualsevol cas, és útil córrer de tant en tant només per ajudar a "netejar la casa"

Missatges recents

• Torus sikloide
    L’enginyer d’Amazon vol que es tanqui definitivament Ring
  • midian182
    Google afegeix funcions de gravació i transcripció de trucades a la seva aplicació per a telèfons
  • Sorpresa de Calamar
    Apple aconsegueix màxims històrics de tres mesos amb el suport de les fortes vendes de l'iPhone 11
  • Tió Al
    La propera reducció a la meitat de Bitcoin al maig podria fer arribar la moneda a un màxim històric
  • Tió Al
    Facebook obre la funció "Esborra historial" a tots els usuaris
  • Humza
    Doom Eternal saltarà el traçat de raigs al llançament
  • S
    L'enginyer de Microsoft afegeix la funcionalitat de gestió de múltiples pestanyes d'Edge a Chromium
  • F
    Aquesta cabina del simulador de vol de bricolatge pot reproduir fins a 3 g de força vertical