• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • NOVETATS TÈCNIQUES Core
  • Portàtils i tauletes
  • Publicacions d’avui

El CD / DVD de l’ordinador portàtil Toshiba Satellite A50 no funciona

• Iniciador de fils duxx3000
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
D

duxx3000

La unitat de CD / DVD del meu ordinador portàtil Satellite A50 (TEAC DV-W24E) no llegeix CD ni DVD i no apareix al meu PC, quan comprovo el maquinari, Windows va instal·lar el controlador correctament però no es va trobar el maquinari (codi 41). Realment no sé què fer, hauria de plantejar-me desinstal·lar el controlador? una cosa, no sé com reinstal·lar-lo i, tot i que sé molt sobre els ordinadors, ha estat un problema per a mi i no sé què fer. AJUDA !!!!

Ah ... suposo que ningú em vol ajudar, o bé està passant un mal dia perquè he vist alguns consells molt bons sobre altres qüestions. AJUDA !!!!!!!!!!!!
K

kenny81

Missatges: 15 +0
Hi ha un regedit per solucionar el problema, aneu al primer començament i escriviu regedit
Feu clic al signe més situat al costat de HKey_local_machine, feu clic al signe més situat al costat de current_control_set, feu clic al signe més situat al costat del control i feu clic al signe més al costat de la classe i, a continuació, feu clic al número {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318, a la part superior dreta i superior suprimiu els filtres, si no n'hi ha cap, elimineu wht i reinicieu l'ordinador i el problema es resoldrà
D

duxx3000

• Iniciador de fils Iniciador de fils
Quan l’executo i escric regedit, apareix l’esdeveniment system32, però no mostra res. Estic equivocada?
K

kenny81

Aquest hauria de ser: quin és el missatge d'error que rep?
D

duxx3000

Kenny, gràcies, ja he trobat regedit.exe (tenia certa confusió al no saber si és regedit.com o exe a causa d'alguna cosa del sistema32) i ara faré el que has dit, ho informaré més endavant per veure si funciona.
K

kenny81

D'acord, també estic confós, mai no va passar, és bo saber que va resultar
D

duxx3000

És una mica confús ja que no he escrit .exe, comprovarem ara si encara hi ha resposta.

hey, en el tema {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}, elements de DVD-ROM i CD a la dreta, seguits de classe, enumproppages32, icona, installer32, subfiltres, classe noinstall, silentinstall, eina de resolució de problemes32. He de suprimir només els subfiltres o heu de suprimir-los tots?
K

kenny81

suprimiu només els filtres superior i inferior, si només se'n mostra un, suprimiu-los i NO feu res més
L

escalfar l’arròs

Hola, tenia Duxx el mateix problema, però la diferència és que quan aneu al fitxer que dieu, resulta excepte un programa anomenat "per defecte" ............... ... cap dels meus controladors funciona, ni tan sols " "Episodi .......................... Si us plau, no surti del meu ordinador! !!

Si us plau, realment necessito ajuda amb això. ...... El problema real és que no s'ha publicat cap filtre ................. ???
K

kenny81

quin sistema operatiu utilitzeu
L

escalfar l’arròs

Kenny, vaig decidir reiniciar el PC des del principi ............. thnx de tota manera per la teva ajuda, però em vaig desesperar
C

CosmicJon

La unitat de DVD Toshiba Satellite "desapareix"

Un ordinador portàtil Toshiba Satellite M45-S169 em tornava boig perquè la unitat de DVD "va desaparèixer" (és a dir, no apareixia com a unitat a El meu ordinador i gestor de dispositius, deia que el controlador no estava instal·lat) durant anys. Vaig descarregar l'últim controlador del lloc web de Toshiba i la instal·lació s'ha completat correctament, però (fins i tot després de reiniciar-se) els símptomes eren els mateixos. Realment sospitava que es tractava d’un error de maquinari, així que vaig entrar en línia i vaig trobar aquest fil.

gràcies kenny81: tens raó, es tracta d’un problema de registre de Windows! Tanmateix, es va saltar el segon nivell a l'arbre del registre per esbrinar on es troba el problema. Per a qualsevol persona que tingui aquest problema amb una unitat de DVD Toshiba Satellite, aquí teniu els passos que heu de seguir per solucionar-ho (acabo de fer-ho) kenny81la feina es veu millor):

Feu clic a començar -> Correr, iniciar Sessió regediti feu clic a OK botó.
Feu clic al signe més que hi ha al costat HKEY_LOCAL_MACHINE.
Feu clic al signe més que hi ha al costat SISTEMA.
Feu clic al signe més que hi ha al costat CurrentControlSet.
Feu clic al signe més que hi ha al costat Control.
Feu clic al signe més que hi ha al costat Classe.
Feu clic al signe més que hi ha al costat 4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318.
Clic dret Filtres inferiors (si n’hi ha) ad seleccioneu la columna i Sil seleccioneu.
Clic dret LowerFilters.bak (si n’hi ha) ad seleccioneu la columna i Sil seleccioneu.
Clic dret Filtres superiors (si n’hi ha) ad seleccioneu la columna i Sil seleccioneu.
Clic dret UpperFilters.bak (si n’hi ha) ad seleccioneu la columna i Sil seleccioneu.
Feu clic a Dossier al menú superior de la barra d’eines.
Feu clic a sortir seleccioneu.
Reinicieu el sistema i el problema s'hauria de resoldre.
F

fraggers

Gràcies pel primer pas per solucionar la meva "unitat de desaprofitament" amb Kenny i per fer la primera solució. Acabo de registrar-me per donar-vos les gràcies perquè dos mesos després de descarregar els controladors, això era l’únic que funcionava.
E

Ed C.

Tant de bo no ho hagués fet.

Abans de fer això ... no ho facis. Acabo de fer-ho i ara el meu ordinador no funciona gens.

He tingut els mateixos símptomes, la unitat de cd / dvd del meu portàtil Toshiba ha desaparegut. He intentat substituir el controlador que no ajudo. Vaig seguir les instruccions anteriors. En el meu cas, hi havia un gran nombre de fitxers etiquetats amb 4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318. He recorregut les carpetes de cadascuna d’elles i he esborrat els filtres superior / inferior. (No hi havia filtres superiors / inferiors que creuessin els signes +). Ara, com he dit, ni tan sols es reiniciarà. El cursor no es mou. Rebo un missatge que indica que hi ha un error fatal al programa d'estalvi d'energia de Toshiba. No puc anar més lluny.

El servei d’atenció de la meva universitat diu que mai recomanen introduir i editar aquests fitxers de registre si realment no sabeu què feu. Vaig trucar al servei de reparació i demà rebré una trucada. Prego que el dany no sigui tan gran.
M

m5i6k2e

Funciona!

Gràcies per tota la vostra ajuda. Vaig seguir les instruccions i, després de reiniciar el portàtil, s'ha detectat la unitat de DVD.

L'home que no va treballar aquestes instruccions va cometre l'error ID10t (*****).
B

BlacBlur

D'acord, així que vaig anar a fer això i no hi ha cap d'aquests fitxers. Per tant, la meva unitat de CD-ROM encara no apareix, cosa que no em permet veure DVD ni gravar cap CD. Que hauria de fer? Gràcies per qualsevol ajuda que pugueu donar. :D
E

exeter37

Gràcies CosmicJon. Vaig buscar en Google el meu problema i va ser la primera resposta que va aparèixer. Vaig seguir les seves instruccions (molt xulo!) I va funcionar com un encant. Com a resultat, em vaig registrar aquí i buscaré ajuda amb alguns altres problemes en un futur proper.
T

thogan

Hola, he fet els passos anteriors per esborrar entrades del registre (no hi havia fitxers .bak per esborrar), però no he tingut alegria. Quan vaig reiniciar, vaig poder veure la icona del reproductor de CD, però quan hi vaig fer clic hi va haver un error d'E / S. Alguna altra idea? Això és un dolor real, com ja sabeu ...
C

CSpotRun

S'ha perdut el DVD Toshiba Satellite 1905-S301

He provat el mètode de CosmicJon i no ha funcionat. Tampoc va tenir efectes negatius, de manera que no hi ha pèrdues. He intentat substituir la unitat de DVD i instal·lar els controladors. La meva BIOS ni tan sols reconeix que està carregada, de manera que no és d’estranyar que no aparegui sota el meu ordinador. L'alimentació de la unitat de DVD arriba a funcionar poc temps quan inserto i tanco un disc ....... res.

Alguna altra idea? Moltes gràcies!
C

CSpotRun

S'ha perdut el DVD Toshiba Satellite 1905-S301

Vaig provar el CD que faltava de Kimsland i tampoc va funcionar. Ningú?
E

espitzbart

-Problemes amb el controlador W24

la unitat de cd rom va desaparèixer ... no he pogut reinstal·lar el controlador sense l'error "corrupte" ... Vaig anar al lloc de Microsoft i vaig provar "Auto Fit-It" i el que va passar, es va solucionar.
N

neil_ski

Missatges: 47 +0
Hijack Aquesta supressió evitarà que aquestes correccions funcionin?

Bona informació! Molt apreciat.

Windows Vista Home, Toshiba Satellite.

És per això que em vaig adonar que quan inserto qualsevol disc a la meva unitat de DVD, no funciona ni "reacciona". Vaig notar-ho fa uns mesos.

Ho he intentat-
- suprimiu els controladors de filtre
- Desinstal·lació del controlador del controlador de DVD del Gestor de dispositius (Quin va dir que funcionava correctament?)
- Utilització de la funció Microsoft Fix "Fix"
i fins i tot instal·lar una nova versió de prova del Win DVD.

Però no hi ha millores després de reiniciar.

Amb el pas del temps, he esborrat diversos elements després d’haver analitzat Hijack This. Si he suprimit estúpidament alguna cosa sobre la unitat de DVD, es tornarà a carregar després de reiniciar-se? O de debò que m’he fotut?

Vull fer servir els meus discos de recuperació (perquè és hora de netejar les coses), però no puc si la unitat de DVD no funciona.

Si us plau ajuda. He provat algunes coses però no he pogut entendre.

Gràcies
Neil
N

neil_ski

Missatges: 47 +0
Vaig tornar a l'editor del registre ...

Els filtres superior i inferior ja no apareixen.
Tampoc veig cap fitxer .bat.

Això és el que va dir:

DADES DEL TIPUS DE NOM
(Per defecte) Ordinador REG_SZ
Ordinador de la classe REG_SZ
Descobreix REG_SZ @% SystemRoot% \ System32 \ SysClass.dll, -3000
Ruta de la icona REG_MULTI_SZ% SystemRoot% \ System32 \ setupapi.dll, -27
Installer32 REG_SZ SysClass.dll, ComputerClassInstaller
NoInstallClass REG_SZ 1

Crec que això és dolent. Si us plau, ajudeu una ànima trista.
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• Enutjat
    Els ordinadors de jocs Konami ja estan disponibles per fer la reserva
  • Jaryn211
    Xbox Series X o PS5? Gabe Newell prefereix la màquina de Microsoft
  • BECKER
    Desbloqueig de xarxa S8 +
  • B
    PSA: Recupereu còpies de seguretat antigues sense corrupció del disc
  • Rítmata
    Intel s’enfronta a l’acció col·lectiva amb un retard de 7 nm
  • N
    Bill Gates creu que Elon Musk hauria de guardar els seus comentaris sobre el coronavirus
  • G
    Segons els informes, hi ha més editors que consideren una pujada de preus per a la consola de nova generació
  • MaxSmarties
    Explicatiu: què són els nuclis tensors?