• fer una pregunta
    Veure publicacions recents
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    , només triga un minut.
  • Fòrum
  • NOTÍCIES TÈCNIQUES Core
  • Construeix PC
  • Missatges d'avui

pantalles Ús dels ports USB de la part posterior del monitor.

• Iniciador de fils lokem
  • Data d'inici
estat
No obert per obtenir respostes addicionals.
L

lokem

Novat TS
Hola a tothom,

Tinc un monitor ADI 6P i em vaig adonar que hi ha 2 ports USB a la part posterior del monitor. Algú sap per a què serveix?

Tia.
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

NOTÍCIES TÈCNIQUES Ambaixador
Publicat originalment per lokem
Hola a tothom,

Tinc un monitor ADI 6P i em vaig adonar que hi ha 2 ports USB a la part posterior del monitor. Algú sap per a què serveix?

Tia.
Sembla que teniu un concentrador USB petit al monitor ... Pot ser útil per connectar el ratolí / teclat, la càmera web o qualsevol altra cosa que vulgueu situar des del cable més lluny del que permetrà el cable (o per mantenir-lo més net) escriptori ...)

També hi ha d’haver un USB en algun lloc del vostre monitor ...

.02$
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

Re: Re: fa servir ports USB a la part posterior del monitor ..

Per citar Sharky Extreme:
Finalment, l’ADi era prou intel·ligent com per incloure ports de concentrador USB als laterals del 6P, cosa que permetia afegir o substituir fàcilment productes USB sense haver d’excavar-se al “calabós” (sota l’escriptori) per substituir els perifèrics de la part posterior. PC.
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS
Per connectar dispositius USB, no cal que porteu grava al terra a les fosques per connectar aquest estúpid dispositiu ...

Per descomptat, la següent pregunta és "Què puc afegir al meu USB"

O "Per a què faig servir l'USB"

Jo només feia broma, espero que ho sàpiga. :)
L

lokem

Novat TS
Gràcies per les respostes. El que puc recollir de totes les publicacions ara és ampliar els ports USB des del mobo. Però si el monitor encara no està connectat al mobo (excepte el connector del monitor), com puc connectar-hi qualsevol dispositiu?
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

Publicat originalment per Boeingfixer
Bé, hi ha un pletorial de diferents aparells que podeu connectar al vostre USB. reproductor mp3 to joystickler to càmera web to ordinadors de mà to càmeres digitals to navegadors to impressores to ratolí i teclats to escriptors de CD per ......

Gairebé tots els aparells que compreu avui tenen l’opció de connectar-vos a l’ordinador mitjançant un cable USB ...

Si diu USB 2.0 al paquet, assegureu-vos que la vostra targeta mobo / USB ho admeti ...

Clar ... Però no m’he pogut resistir :D
L

lokem

Novat TS

O "Per a què faig servir l'USB"

ho sé :D Primer he de comprar uns quants dispositius USB :D
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

Gràcies per les respostes. El que puc recollir de totes les publicacions ara és ampliar els ports USB des del mobo. Però si el monitor encara no està connectat al mobo (excepte el connector del monitor), com puc connectar-hi qualsevol dispositiu?
Vaig a suposar que també teniu un USB en algun lloc del vostre monitor, ja que no he pogut trobar cap foto del monitor ...

El que heu de fer és anar a una botiga d'informàtica i comprar un cable USB (amb "connexió a" i connexió "b") ...
A continuació, connecteu el cable al mobo i a la pantalla ...

El vostre monitor té dues connexions USB que funcionen ...

En comprovaré una mica més per veure si puc arribar a alguna cosa més específica ...
L

lokem

Novat TS
Publicat originalment per MrGaribaldi

Vaig a suposar que també teniu un USB en algun lloc del vostre monitor, ja que no he pogut trobar cap foto del monitor ...

El que heu de fer és anar a una botiga d'informàtica i comprar un cable USB (amb "connexió a" i connexió "b") ...
A continuació, connecteu el cable al mobo i a la pantalla ...

El vostre monitor té dues connexions USB que funcionen ...

En comprovaré una mica més per veure si puc arribar a alguna cosa més específica ...
Ho entenc ara ;) Aleshores, els cables amb caps flotants en un extrem i més caps quadrats a l’altre actuen com cables creuats?

De totes maneres, vaig mirar bé la part posterior del monitor. Té 4 ports USB, no 2 ;)
A

Arris

TS Evangelista
El meu monitor Samsung SM957DF de 19 "té una connexió USB a la part posterior. No hi ha cap concentrador ni connexió addicional, però en realitat puc connectar el meu monitor a l'ordinador mitjançant USB (amb cable de monitor estàndard) i controlar tots els seus paràmetres. Puc obtenir una base d'opcions mitjançant USB, però ja en tinc 4, ja que tinc port i és probable que no obtingui més que un joystick, un ratolí i un teclat sense fils, un reproductor de xarxa Oh i Sony ... sortiu de les connexions USB amb el monitor connectat ... : Eek:
Pot ser que sigui necessari invertir en una targeta USB 2.0.
L

lokem

Novat TS
Pensant-hi, suposo que l’ADI 6P es pot controlar mitjançant USB. Sembla inútil, ja que puc arribar als controls del monitor que tinc al davant :D
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

Ho entenc ara ;) Aleshores, els cables amb caps flotants en un extrem i més caps quadrats a l’altre actuen com cables creuats?
O com un acord d’extensió (si s’utilitza amb un concentrador o un repetidor ....)

De totes maneres, vaig mirar bé la part posterior del monitor. Té 4 ports USB, no 2 ;)
LOL! Curiosament, tota la informació que he pogut trobar són 4 ports USB ... i un enllaç ascendent ...

Bona sort connectant els gadgets :D
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS
Galibaldi i Lokem,

Gràcies, això és el que necessitava després d’un llarg dia. M’agrada veure una mica d’humor. També tinc un dispositiu USB. :)

I sabia que algú no es podia resistir a publicar això.

He vingut a gaudir molt dels fòrums aquí. A partir d’ara seré membre de ple dret ..... vull veure si en puc fer 1000.

Gracies a tots

Ara, si només poguessin entendre les coses de l'enllaç dang del meu nom ???
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

NOVETATS TECNICES Ambaixador
Ara, si només poguessin entendre les coses de l'enllaç dang sota el meu nom ???
Fora del tema, però ...

Ho heu provat d'utilitzar d'aquesta manera?
[url = ] [/ url]
Sense espais? Així afegeixo els enllaços ...

Només cal citar i copiar aquest missatge per veure el camí exacte:
la meva plataforma
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS

Fora del tema, però ...

[url = ] [/ url]

la meva plataforma
Ok, aquí anem ... provem ... com passa això
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS

D'acord ... això no va funcionar
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS

Fora del tema, però ...

[url = ] [/ url]

la meva plataforma
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS

AHHHHH Finalment ho he aconseguit ... Només 4 intents ... em van sorprendre en aquells espais reduïts ... GRÀCIES SR. G,
Sr. Garibaldi

Sr. Garibaldi

AHHHHH Finalment ho he aconseguit ... Només 4 intents ... em van sorprendre en aquells espais reduïts ... GRÀCIES SR. G,
Ho sento, hauria d'haver estat més clar ...

Però ... sempre estem encantats d’ajudar-los :)
A

Arris

TS Evangelista

AHHHHH Finalment ho vaig aconseguir ..... Només 4 intents ... em van sorprendre en aquells espais reduïts ... GRÀCIES, SENYOR. G,
Nota: la vostra signatura és dinàmica. S’actualitza automàticament a totes les publicacions. No cal que feu cap publicació nova per actualitzar-la ;)
boeingfixer

boeingfixer

Novat TS
Ei Arris ve Bay G,

Sí, ho vaig saber mentre intentava solucionar-ho. Publicava per ajudar-me a trobar la meva culpa. Després de treballar correctament per fi, no vaig poder tornar enrere i esborrar les publicacions que vaig fer, disculpeu totes les publicacions.
estat
No obert per obtenir respostes addicionals.

Missatges recents

• psycros
    El maliciós saquejador-tirador Anthem aviat rebrà una revisió completa del joc
  • Axiarus
    El futur de la tecnologia: consoles de jocs, Xbox de demà i PlayStation
  • A
    Unitat de 16 GB malmesa formatada a Mac
  • xandros98tech
    Eliminació d '"Objectes 3D" i altres dreceres de l'Explorador de fitxers de Windows 10
  • Odinsleep
    Apple permetrà les compres universals per a aplicacions de macOS, iOS, tvOS i iPadOS al març
  • Odinsleep
    NYPD substituirà els quaderns de patrulla escrits a mà dels oficials per aplicació per a iPhone
  • Odinsleep
    La jaqueta de Ford permet als ciclistes comunicar-se amb els conductors mitjançant emoji
  • Odinsleep
    Apple utilitza maquinari AMD de nova generació al codi beta de macOS