• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Discussió general
  • Publicacions d’avui

Quin és el vostre programa de televisió preferit de tots els temps i per què?

• Iniciador de fils Sabinesaba
  • Data d'inici
S

Sabinesaba

Novat TS
Hola nois

El millor programa de televisió preferit de tots els temps és The Sopranos. aquest programa és realment bo i també em diverteixo molt. Vull veure aquest espectacle en el meu temps lliure ..
  • Amor
Reaccions: angelahpotts58
D

Alba1113

TS Booster
De moment, és "Breaking Bad" per a escriptures interpretatives i audaces i creatives.:)
  • Amor
Reaccions: X Power
esborra

esborra

TS Evangelista
Ja sigui l’home de la família o les llegendes.

Home de família per la llengua amb humor de galta, llegendes per a la ciència!
LNCPapa

LNCPapa

Forces especials TS
Firefly ... tot i que la idea del programa em va semblar increïblement estúpid i no el vaig veure quan es va emetre a la televisió. Amb la majoria de la gent, no em va semblar gens interessant la idea, ja que el programa no va durar ni una temporada. Un amic meu molt intel·ligent em va regalar la caixa i em va dir "Només cal veure". La meva sèrie preferida de tots els temps seguida d'algunes de les sèries HBO / Showtime com Dexter / True Blood / etc.
  • Amor
Reaccions: EClyde
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Crec que és una pregunta impossible de respondre. Potser no és impossible respondre, però és molt difícil respondre sense pensar-ho realment. Potser s'hauria d'haver dividit primer en espècies?

Animació: Futurama
Drama: No sé que definim el drama contra els altres, potser Jericó? o Dexter, Dexter és millor, però depèn del que classifiquem com Dexter.
Ciència ficció: Firefly, suposo
Fantasia: llegenda de la persona que truca?

Pensar més és una mica tard per a mi, però estic segur que tinc moltes més ments, encara no animades.
  • Amor
Reaccions: serp violeta
D

davislane1

Els meus tres primers són:

Sèrie: Stargate SG-1.
Raó: Jo era un tirador quan era més jove, tenia possibilitats d’incorporar-me a l’exèrcit i sempre em preguntava què podia passar fora del petit racó de l’univers. Tant la sèrie SG-1 com la pel·lícula van poder tocar les tres notes per a mi. A més, R.D. Em va agradar molt el comentari de Jack O'Neill d'Anderson.

Sèrie: Frasier.
Motiu: un munt d’humor senzill i cops culturals.

Sèrie: The Walking Dead.
Motiu: crec que és un dels drames postapocalíptics més versemblants amb un tema zombi. També és un dels pocs programes de televisió populars (ho sé) rodats aquí a Atlanta, així que crec que estem una mica orgullosos de la nostra ciutat natal.
learninmypc

learninmypc

TS Evangelista
Comptaran la roda de la fortuna i el perill?
  • Amor
Reaccions: EClyde
D

Alba1113

TS Booster
davislane1 va dir:
Els meus tres primers són:
Sèrie: Frasier.
Motiu: un munt d’humor senzill i cops culturals.
Jaja També em va encantar aquest programa. Em va encantar com es va gelar el repartiment i el seu moment millorava cada temporada. L’humor era senzill, sí, però molt divertit i escrit amb intel·ligència. Encara no n’he vist la major part mentre s’emetia, però més tard vaig aconseguir una caixa completa.
slh28

slh28

NOTÍCIES TECH Paladin
Family Guy mai es fa vell, així que espero que continuïn fent-ho perquè els derivats són una mica terribles.

Total Wipeout és divertit quan veig alguna cosa en què no m’he de concentrar.
Z

President de Zoltan

TS Booster
Top Gear!
(Sóc un nen gran i em fa riure)
S

sweetleon7

Hola, el meu programa favorit és Mr. Bean i el personatge d'aquesta sèrie sempre em fa riure, així que em va encantar aquest programa, és bo veure'l durant el temps lliure per encaixar amb aquest programa.
Tambor

Tambor

Membre de TS
Estic d'acord amb l'OP, els sopranos són fenomenals i la meva caixa de DVD té moltes vistes.
No us fiïu de B *** h a The Big Bang Theory, Two Broke Girls o Apartment 23 per riure.
A part d’això, Manga o Anime, pel·lícules de ciència ficció o Ice Road Truckers.
També pel·lícules de terror, coses com Final Destination, Saw o qualsevol altre clàssic Hammer Horror Films
Quan es van estrenar a principis dels anys setanta, van tenir molta por.
La millor pel·lícula que he vist és un remake de The Girl With the Dragon Tattoo amb Daniel Craig.
D

davislane1

Dawn1113 diu:
Jaja També em va encantar aquest programa. Em va encantar com es va gelar el repartiment i el seu moment millorava cada temporada. L’humor era senzill, sí, però molt divertit i escrit amb intel·ligència. Encara no n’he vist la major part mentre s’emetia, però més tard vaig aconseguir una caixa completa.
Aquest és un dels meus aspectes preferits de la sèrie. No recordo cap banda més coherent o harmoniosa dels anys 80 o 90. No vaig veure l’espectacle mentre s’emetia (era un nen petit als anys 90 ... el rei dels dibuixos animats), però durant els darrers anys vaig començar a mirar els lectors abans de trobar-lo a Netflix. Sempre una manera divertida de passar mitja hora.
Marnomancer

Marnomancer

TS Booster
La teoria del Big Bang.
No hi ha cap raó per a la meva pròpia preferència. És només un hàbit.

Quan no em feien petons com Sheldon Cooper, Tom i Jerry. Si passeu temps fora, és Family Guy o The Simpsons. Realment no és un televisor.
Ranger12

Ranger12

TS Evangelista
El meu programa favorit ja no funciona Smallville. Sé que de vegades era cursi, però quan vaig anar a l'escola per primera vegada, podia establir la identitat amb els personatges, de manera que crec que formava part de la meva infantesa tardana.
Firefly és un segon proper. És molt depriment veure’l, sabent que acabarà aviat.

L’espectacle preferit en aquests moments se suposa que és la teoria del Big Bang o Supernatural. Dos espectacles molt diferents, així que em costa triar un sobre l’altre.

I una dita remarcable: Office. Cap programa em va fer riure durant les primeres temporades de The Office. Les darreres persones van caure molt fort i crec que ha arribat el moment de retirar-se pel bé del programa.
LNCPapa

LNCPapa

Forces especials TS
Va dir Ranger fora de l'Oficina. Tot i així, m’encanta absolutament tot el que heu mencionat.
C

c3h899

Novat TS
Dr. Who, Top Gear (İngiltere, tek Top Gear)
Zen

Zen

NOTÍCIES TECH Paladin
Veig que el títol d'aquesta àrea temàtica diu "sempre", tornaré i diré que tot el meu programa de televisió preferit ha de ser Miami Vice, a la xarxa NBC. L’espectacle es va celebrar tots els divendres a les 9:00 del matí i es va estendre del 1984 al 1989 El meu segon temps preferit seria per a Airwolf gairebé en el mateix període de temps i treballar a CBS Network, crec que el programa va funcionar del 1980 al 1988, a les vuit del vespre de cada dijous a la nit. Cobriré els 3 primers de tots els temps amb la meva última selecció. El meu tercer favorit de tots els temps era un programa que només va durar una temporada als anys vuitanta. Un dels meus antics actors favorits que va actuar com a Jesse Mach a l’espectacle ple d’acció Streethawk era Rex Rex. El programa només es va emetre durant una temporada el 1985. L'espectacle, emès a ABC Network, es va celebrar tots els dilluns a la nit just després del Monday Night Football.

Ah, ara puc recordar i escoltar encara ...Adam ............... Machine ............. Street Hawk!
LNCPapa

LNCPapa

Forces especials TS
Oh, Déu meu de Streethawk, aquesta cançó temàtica em convertiria en un tràngol. I, per descomptat, l’Airhawk és un favor per a tothom que mirés la televisió d’aleshores. Estic treballant amb un jove que no sap res sobre Airwolf, però sembla exactament com va fer Jan-Michael al programa amb les seves grans ulleres i tot. Miami Vice va: vaig anar fins a Crockett a la festa de Halloween de la meva dona el 11 :) Hi havia molta confusió sobre si sóc Crockett o Tubbs des que portava blanc i rosa, però sóc una persona negra. Tothom va entendre que es tracta d’una referència de Miami Vice.
Zen

Zen

NOTÍCIES TECH Paladin
LNCPapa va dir:
Oh, Déu meu de Streethawk, aquesta cançó temàtica em convertiria en un tràngol.
Noqueu LNCPapa i tothom qui ho vulgui!

Streethawk

Gaudeix-ne!:)
Zilpha

Zilpha

TS Entusiasta
Strictly Being Human, no la versió en euros de la nostra versió dels EUA. Em dóna una sensació molt més brillant i emocional. L’elecció de la música sempre està oberta i llanço diverses llàgrimes intentant fer que aquestes tres ànimes tan turmentants es trobin al seu propi món.

Un espectacle realment fantàstic i Syfy va fer una gran feina.
SNGX1275

SNGX1275

TS Force Special
Em vaig oblidar de Breaking Bad. Això es fantàstic. Tornant a la televisió aquest diumenge a la nit. Tot i que no ho sé. El final de la temporada passada seria el final perfecte de la sèrie, em temo que podrien arruïnar-la. (Com els herois que passen 1 temporada ...)
Ranger12

Ranger12

TS Evangelista
Zen va dir:
Noqueu LNCPapa i tothom qui ho vulgui!

Streethawk

Gaudeix-ne!:)
Vol que agrupi als anys 80 en lloc dels noranta.
D

Alba1113

TS Booster
SNGX1275 va dir:
Em vaig oblidar de Breaking Bad. Això es fantàstic. Tornant a la televisió aquest diumenge a la nit. Tot i que no ho sé. El final de la temporada passada seria el final perfecte de la sèrie, em temo que podrien arruïnar-la. (Com els herois que passen 1 temporada ...)
Sé el que voleu dir, SNGX1275. Mantinc els dits creuats. Vaig escoltar que aquesta és l’última temporada. Els autors han estat fent una gran feina fins ara. M’encanta que siguin lleials als personatges i no facin el possible per agradar a ningú que no sigui ells. És una narració atrevida, esbojarrada, violenta i poc respectuosa. :D

Crec que els dos amics (si els podeu trucar) s’obren finalment els uns als altres. Disculpeu si resulta ser un spoiler.
divideix per zero

divideix per zero

intern n00b
SNGX1275 va dir:
És un gran espectacle ... però Walter White ha de morir per un final adequat. Siguem realistes, tots els espectacles principals es basen en el fet que han de morir. Si l’espectacle continua seguint el format clàssic de la tragèdia (condemnat des del principi, el personatge principal té un defecte tràgic, sovint arrogant, que provoca la seva caiguda i la caiguda final resultant es deu a les seves pròpies accions i no al destí) en la seva pròpia recuperació

/ amb sort, al primer episodi mata la seva (ex) dona. Definició d’un personatge que supera la seva utilitat.

Espectacle favorit ..... Possiblement una calor morta entre Fawlty Towers, Darkplace de Garth Marenghi (+ spin-off, Home a home amb Dean Lerner) i Flying Circus de Monty Python. El filferro probablement destacaria, però no ha envellit tan bé.
  • Amor
Reaccions: X Power

Últims missatges

• T
    Apple va redissenyar completament iOS Mapes, els usuaris dels EUA ho aconseguiran primer
  • Captaincranky
    Elon Musk va deixar la seva primera cançó EDM a SoundCloud
  • BadThad
    Intel Xe Graphics Preview v2.0: què sabem de la propera GPU d’Intel
  • Skjorn
    Nintendo confirma que no hi haurà nous models de Switch aquest any
  • J
    Beyond Meat: el menú de la cadena de cafè més gran del Canadà
  • T
    I acció! Revisió de física en videojocs
  • quadibloc
    L’enginyer d’Amazon vol que Ring tanqui definitivament
  • Captaincranky
    El telescopi solar d'alta resolució produeix les primeres imatges impressionants del Sol