• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Discussió general
  • Publicacions d’avui

Quin tipus de música escoltes?

• Iniciador de fils Shawn Knight
  • Data d'inici
Shawn Knight

Shawn Knight

NOTÍCIES TECH Personal
Personal

La música és una part important de la meva vida, la qual cosa és una mica irònica, no em va agradar fins que vaig entrar en la meva adolescència. Actualment, mentre esborro els auriculars sense fils dels embussos, sovint em podeu trobar tocant el teclat.

Ens preguntem quin tipus de música us agrada amb el proper cap de setmana de vacances. El meu gust per la música varia molt, sobretot depèn del meu estat d’ànim, ja que escolto des de l’alternativa dels 90 i el rock fins al metall actual i fins i tot una mica de rap underground. No dubteu a compartir les vostres preferències i fins i tot les vostres bandes o cançons preferides a la secció de comentaris de sota.

Enllaç permanent.

H3llion

H3llion

NOTÍCIES TECH Paladin
Crec que hi ha alguna cosa fantàstica a la majoria de gèneres dels darrers 80 anys (fins i tot clàssics anteriors al segle XX).

Escolto de tot. La gent és horrible, insípida, nova era, rock clàssic, dansa, new wave, hip hop, metall, country, etc.

És una llàstima que la seva generació més jove (però no moltes) només aprengui música dels anys 70, 80 i fins i tot dels 90. Cada edat té un fort tipus / estil descriptiu.

La música és probablement el meu art humà preferit i no podria viure sense ella.
  • Amor
Reaccions: Ziffel, trgz, Skidmarksdeluxe i 3 més
VitalyT

VitalyT

Renova Russ
NOTÍCIES TECH Elite
Rascades de ganivet i bona música en una paella.
Darrera edició:
  • Amor
Reaccions: cap de setmana cap de setmana
llapis

llapis

TS Addicte
Bé ... escolto música sempre que vull. I res en concret respon a aquesta pregunta?
  • Amor
Reaccions: trgz
Al Tió

Al Tió

TS Evangelista
Jazz, big band, clàssica ... He mencionat el jazz?
  • Amor
Reaccions: p51d007
Tekkaraiden

Tekkaraiden

TS Evangelista
Tot fora del país.
  • Amor
psycros

psycros

TS Evangelista
Majoritàriament temps baix, sobretot sala. També gaudeixo de tant en tant amb roques progressives, amb la dispersió del nou metall simfònic. També agraeixo una mica de pop i rock a finals dels anys 70 i principis dels 80. Sí, la majoria dels metalls dels anys 80 són absolutament èpics i no s’igualaran mai, però ja no puc escoltar-los molt de temps ... suposo que està obsolet :'( Hi ha molt pocs primers 40 anys, ja sigui només escombraries obertes, o cada tros de les 3:05 es cansa d’un minut (o hauria de ser-ho) perquè és molt agressiu. Crec que puc comptar el nombre de cançons amb les que puc comptar que compten amb una autèntica composició de cançons darrere de les cançons que he escoltat en els darrers dotze mesos i que es pot reproduir amb els nens que l’envolten (nen = qualsevol cosa que sigui preadolescent).
robb213

robb213

TS Evangelista
Més com el rock dels anys 90, per exemple P.O.D., Limp Bizkit, Staind, etc. Jo escoltaria. Fa molt de temps vaig entrar a Thousand Foot Krutch i a algunes Rocks.

Després, fa uns anys, li vaig dir a un amic que volia més música electrònica i em va introduir a tot allò que era EDM. Ara, l’únic que estic escoltant és EDM, Skrux (no Skrillex, mireu-ho) és el meu favorit perquè trobo la feina bastant original i pessigolleig a la pell. Blackmill, Seven Lions i altres també són molt originals, a diferència dels pocs que sempre he classificat a la llista de classificació EDM.
EClyde

EClyde

TS Evangelista
Els meus preferits són el blues, el rhythm and blues i el blues masculí blanc ... actualment escoltant molt Peter Green ... de nou
m4a4

m4a4

TS Evangelista
Tot el que sona bé és realment. Més de 3000 mans han rebut cançons com techno, pop, rock, folk, música clàssica al meu telèfon ...
Sovint escolteu cançons per a melodies (molt poc rap) o si són enganxoses. I definitivament hi ha algunes cançons que la gent em jutjarà per jeje
  • Amor
B

bmw 95

Algú sap sobre Anjunabeats o Anjunadeep? Similar a Above & Beyond :)
  • Amor
Reaccions: mare
yRaz

yRaz

Príncep de Nigèria
Com a norma general, escolto tot, però hi ha tot tipus de dolents artistes.
  • Amor
D

DaveBG

TS Maniac
Baixo torrents de qualitat 4K o similars amb vídeos musicals de diversos espectadors en línia amb noies de teta gran de taló alt. No m’importa massa la música.
C

CortyDK

Sobretot, tot. Però sóc una part de la música folk irlandesa. Dublinesos, High Kings, Kilkennys, John McLean Allan, Cu Chulain. Aquest tipus de música. Però hi ha gèneres de gran música que podeu trobar.

Només hi ha un gènere que no he escoltat mai. Aquest talent show és un concursant guanyador d’espectacles, rècord i mai escoltat. No miro aquests programes, no escolto la seva música. La música per a mi ha de venir del cor

.. continua .. la música ha de ser sincera i les lletres han de tenir algun tipus de missatge.

Les lletres de "Shake that booty" no són la meva tassa de te.

Quan la lletra té un missatge, "No importa res".
Finalment editat per un moderador:
  • Amor
mailpup

mailpup

Forces especials TS
No escolto tanta música, però quan ho faig sol ser un país. Tot i això, això no vol dir que m’encanti tota la música country. Una altra cantant que m’encanta és la clàssica desfilada de Jackie Evancho.
Skidmarksdeluxe

Skidmarksdeluxe

TS Evangelista
Clàssica, dels anys 80 i més gran, i qualsevol música (a part del cacofònic embolic anomenat merda ... o potser el rap es diu el mateix) fa pessigolles a la meva fantasia, no m'importa el gènere ni l'estil i mai he tingut una banda o artista.
ZorracK

ZorracK

Novat TS
Metall! Negre, mort, turment, tota mena de metall!
  • Amor
Reaccions: Nergion ve Levi Sterling
Zenodroid

Zenodroid

TS Booster
Love, una cançó de Kenan Doğulu a Spotify
trgz

trgz

TS Addicte
Els fusters a Korn; Aphex Twin a Samuel Barber; Lauryn Hill a Devin Townsend; Beatles: fantasmes; Miles Davis: NoFX; 'A' - Z (Z Top): obtindreu la imatge. Hi ha coses fantàstiques en la majoria de gèneres: gaudeix-ne, festeja-ho, però sobretot continua escoltant-ho, passi el que passi.
  • Amor
Reaccions: p51d007
B

Brock Kane

Tenir una cinquantena d’anys. Els meus últims adolescents tenien entre els anys 20 i 80. M'encanten els anys 80! No hi ha moltes coses populars, però el rock alternatiu era als seus inicis. Depeche Mode, Smiths, Duran Duran, Psychedelic Furs, etc ...

Crec que tinc vellesa, però la música actual no em fa res. L’autèntic desgavell del rock en general. Sembla que no existeixi. La música d’avui sembla que tracta més d’espectacles que de talent. Algú vol tocar la guitarra o la bateria?
  • Amor
Reaccions: Ziffel ve darkzelda
C

CrisisDog

TS Booster
Tot. Fins i tot el país comença a créixer, una mica. Però sobretot retro i EDM dels anys 80.
trgz

trgz

TS Addicte
Brock Kane va dir:
Tenir una cinquantena d’anys. Els meus últims adolescents tenien entre els anys 20 i 80. M'encanten els anys 80! No hi ha moltes coses populars, però el rock alternatiu era als seus inicis. Depeche Mode, Smiths, Duran Duran, Psychedelic Furs, etc ...

Crec que tinc vellesa, però la música actual no em fa res. L’autèntic desgavell del rock en general. Sembla que no existeixi. La música d’avui sembla que tracta més d’espectacles que de talent. Algú vol tocar la guitarra o la bateria?
Punts de referència per començar: tinc 53 anys en poques setmanes; Vaig pensar que el 1980 era un any molt important en la música (rockera) (afegiria The Pretenders i algunes de les millors músiques d’aquest any); Jo era un fan de Floyd / Beatles / Stranglers / Rush / Genesis al meu 'yoof'; i finalment va comprar Electric Ladyland, que ara toca; no obstant això, en les últimes setmanes vaig comprar discos com Aphex Twin, Radiohead i The Horrors.
Em sembla que has de "sortir més": hi ha molta "roca" amb helluva, no són clàssics on els "clàssics" encara no hi són (però), però alguns són massa llargs desaparegut. Sembla que és un dels molts que s’està molt a gust amb les seves col·leccions i que s’alenteix (no és una crítica, si t’agrada la teva música preferida, és fantàstic), sembla que tots experimentem aquest declivi després de la nostra joventut (o entusiasme) no sembla que hi hagi música nova (només em preocupa que no us agradi gens la música)!). No us decebueu del pap que alimentem; Dóna-li temps i troba el camí de tornada: omple els buits, cerca àlbums de rock clàssic dels anys 90 (Soundgarden, Pearl Jam Pumpkins, Metallica, Don't Believe It Now, Chili Pepper, Skunk Anansie, fins i tot a finals del XTC *). tant per explorar) i Devin Townsend, Decembrists, Jack White, Royal Blood, Stone Age Queens, Public Service Broadcasting *, etc. 1001 àlbums es veuen gratis i potser escolten abans de morir
* bé, referències a algunes coses que he comprat durant aquests anys
T

tonilucac

TS Evangelista
La meva emissora de ràdio preferida al cotxe toca alternatives. Aquest deu ser el meu favorit. Els baixos em proporcionen la durabilitat que la majoria de la gent enyora de l’iPod / iPhone. Pot representar diners i amor per la resistència, de manera que ara pot ser que molta gent sigui pobra. Cap llapis de diamant que reprodueix discos. L’alternativa també crea un bon estat d’ànim. El pop actual sempre intenta aconseguir-te. El meu germà té l’aspecte de metalls pesats, però a mi m’és igual. No agafeu un satèl·lit ni res semblant. No m’importa el rap; et dóna un full de rap. També escolteu pop / rock dels anys 90, country, gent gran dels anys 60, te gelat, abba. De vegades arriben els anys 70 i 80 i apareixen alguns beatles i pedres rodants. Fa temps que no heu baixat cap cançó; mai va aixafar la cançó. El germà que fabrica enrutadors d’alta tecnologia a Molex mai descarrega cap cançó ni de forma legal ni il·legal. Als cotxes GM on treballa el meu pare, la ràdio Delco fabrica ràdios excel·lents. A la meva mare se li han cremat alguns CD mixs per al cotxe per gravar espectacles pbs com Sarah Brightman gravats en cinta estèreo vhs. Els va il·luminar. Ja no venen cintes vhs.
trgz

trgz

TS Addicte
tonylukac va dir:
Fa temps que no heu baixat cap cançó; mai va aixafar la cançó. El germà que fabrica enrutadors d’alta tecnologia a Molex mai descarrega cap cançó ni de forma legal ni il·legal. .... la meva mare té alguns CD de barreja cremats per al cotxe per gravar espectacles de pbs, com Sarah Brightman gravada en cinta estèreo vhs. .
No vull sortir del tema, però si infringiu els mateixos drets d'autor gravant des de PBS, no m'importa la legalitat de descarregar una cançó, només ...
  • Amor
Reaccions: davislane1
H

hitech0101

TS Guru
Tipus gratuït. Alguns anuncis també tenen bona música de fons mentre alguna cosa es mou a FM. A casa normalment des de llocs de YouTube o de transmissió gratuïta de música.

Últims missatges

• ShagnWagn
  • Morris Small
    El telescopi solar d'alta resolució produeix les primeres imatges impressionants del Sol
  • VitalyT
    GMC torna Hummer com EV amb 11.500 lliures-peus de parell
  • N
    Unicode Consortium afegeix 62 nous emojis per al 2020
  • P
    Nintendo Switch va vendre 52 milions d’unitats i va superar les vendes de SNES de per vida
  • Encants D.
    Intel Xe Graphics Preview v2.0: què sabem sobre la propera GPU d’Intel
  • K
    El vostre antivirus està realment espiant?
  • K
    Quina és la teva cançó preferida