• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • NOTÍCIES TÈCNIQUES Core
  • Construeix un PC
  • Publicacions d’avui

overclock On puc comprar aigua desionitzada?

• Iniciador de fils PaulWuzHere
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
PaulWuzHere

PaulWuzHere

Missatges: 267 +0
Vull canviar de refrigeració per aigua, però on puc obtenir aigua desionitzada? Wal-mart en lol?
Dues

Dues

Missatges: 907 +2
Vaig utilitzar aigua destil·lada ... em vaig oblidar de l'objectiu
mailpup

mailpup

Missatges: 7.565 +709
Forces especials TS
De forma desionitzada, no hi ha sals ni minerals dissolts que es converteixin en ions positius i negatius. L’aigua destil·lada s’adapta a la factura. També podeu comprar "aigua desionitzada". Aquest és l'equivalent destil·lat, però en realitat no es destila, de manera que no poden anomenar-lo destil·lat.
Dues

Dues

btw ... quin tipus de refrigeració per aigua teniu previst?
Dues

Dues

ooo..i TECH NEWS va posar un fil sobre aquest sistema aquí i la gent em va dir que m’allunyés ... i no molt bé .. fil .. potser voldreu llegir això ..

/vb/showthread.php?t=45965

i aquest és el sistema que he comprat

http://www.frozencpu.com/ex-wat-20.html?id=fV7CrYw4

... demà al post ...

disculpeu evitar la vostra pregunta sobre l'aigua ... però realment no sé la diferència ... sé que recomano aigua destil·lada i desionitzada en llocs / persones ... i tots dos tenen una conductivitat elèctrica molt baixa ... refrigeració per aigua .. ràpida d'ionitzar He fet una cerca de froogle i em sembla molt car, així que recomano comprar un galó de destil·lat i, quan compreu el kit, agafeu una mica d’aigua ... bomba d’olis de bruixa ... pau
mailpup

mailpup

Missatges: 7.565 +709
Forces especials TS
L’aigua destil·lada, com el seu nom indica, s’evapora i es condensa, de manera que només queda aigua amb poc mineral o sal. L’aigua desionitzada extreu minerals i sals diferents de l’ebullició i l’evaporació. Hi ha poca diferència pràctica. No et preocupis. No obstant això, no és especialment bo per beure.
PaulWuzHere

PaulWuzHere

• Iniciador de fils Iniciador de fils
El fil relacionat amb el sistema de refrigeració acabava de tenir una mala experiència amb un sistema barat. Els comentaris de Newegg m’han ajudat molt abans. Si no conec algú en qui confio, ell ve a mi i em diu: "Això és exactament el que sóc i és terrible", probablement ho aconseguirà. A més, suposo que només l’agafaré amb aigua destil·lada. gràcies
Dues

Dues

tot el que dic és que el vostre rendiment / temperatura no veurà un gran canvi ... probablement el que esteu obtenint ara mateix molt més tard ... jo també estava pensant en aconseguir aquest sistema, com he dit abans ... la gent newegg va fer bones crítiques ... però després vaig fer algunes investigacions i el refredament no és tan fantàstic fins i tot ... tot i que sembla bastant fiable ... confio realment en alguna cosa que no sé què fer ... no veig cap raó per la qual algú menteixi sobre un sistema de refrigeració per aigua ... estúpid ... només t’explico el que sé ... si no em vols creure bé ... molta sort
Tedster

Tedster

Missatges: 5.746 +14
La veritat és que sí.

Qualsevol botiga de queviures també.
C

CMH

Missatges: 2.050 +14
Només una pregunta aleatòria:

Abans he llegit sobre un fil "mullat amb aigua". Què tal useu sabó / detergent? Tot i que el problema amb el fosfat, que es pot solucionar fàcilment afegint més fungicida, crec que donaria el mateix efecte de tensió superficial (Què és un humitador d’aigua?).

Probablement no funcionarà, però només es pregunta. No ho intenteu a casa :D

Nota; El que realment vull dir quan dic que el sabó / detergent és una cosa pura que no és comercial, és una fragància i un suavitzant i una tonteria.
Dues

Dues

Aquesta podria ser una idea interessant, però crec que produirà bombolles al sistema i no serà bona ... si hi penses, quan barreges aigua i sabó i la sacseges, s’escuma i produeix bombolles d’oxigen. Probablement es produeix una congestió del sistema ... però això és només la meva idea.
PaulWuzHere

PaulWuzHere

les bombolles es poden expandir i obrir els tubs ... desordenats. Tampoc estic buscant refrigeració extream. Només vull un sistema d’aspecte tranquil / fresc. El meu 6600 gt està una mica calent però ... w / e. Ho entenc perquè no serà gairebé més baix que els altres sistemes de 200 $ +. El meu pressupost no em permet gastar massa ara mateix. Potser quan tingui experiència amb la refrigeració de líquids al meu proper edifici. Agraeixo molt els vostres consells. Actualment la meva CPU està inactiva a 28c i funciona al voltant de 40c amb una càrrega del 100% durant aproximadament una hora o dues. Vull fer una overclock una mica, però tots sabem que 754 3000+ no és tan bo a 2.2Ghz.
Dues

Dues

Si 28/40 és la temperatura adequada, aquesta és una de les millors que he vist mai i no veig cap motiu per canviar-la ... si obteniu aquesta temperatura ... no sembla correcte ... amb els meus 7 ventiladors el sistema funciona a 44 ralentis
C

CMH

No ho sé, pensava que les bombolles només es formaven si en primer lloc hi havia aire.

Si tinc una solució de refredament d’aigua, la puc provar (sense connectar l’ordinador, és clar!)

28/40 en estoc GRAN. M’agradaria poder aconseguir aquestes temperatures ....

Actualment tinc 23/43, però es tracta de HS de coure.
PaulWuzHere

PaulWuzHere

* llàgrima * Vaig posar un refrigerador de canonada de calor al meu 6600gt i d'alguna manera la meva targeta es va fregir ... * llàgrima * Em sento horrible ... Estic fent servir el vell correcte VELL VELL! Rage 128 PCI !!!!!!! AIX IS SÓN RESIDUS !!!!!!! Si algú té un geforce 4 mx o un radeon 9000 estirat ... m'agradaria ...
fbieler47

fbieler47

Missatges: 24 +0
Què fa l’aigua desionitzada?

mailpup va dir:
De forma desionitzada, no hi ha sals ni minerals dissolts que es converteixin en ions positius i negatius. L’aigua destil·lada s’adapta a la factura. També podeu comprar "aigua desionitzada". Aquest és l'equivalent destil·lat, però en realitat no és destil·lat, de manera que no el poden anomenar destil·lat.
Els dissipadors de calor del processador i / o GPU estan fets de metall, aigua i metall = corrosió, sals metàl·liques a aigua, ara ionitzades.
C

CMH

Ah .... és una llàstima. L’has portat bé?

No tinc molta experiència posant nous refrigeradors GPU (la tendència va començar fa relativament poc en comparació amb els refrigeradors de CPU), però sé que hi ha molt més que instal·lar un refrigerador de CPU.

Fa poc vaig instal·lar un Zalman VF700-Cu perquè sé el complicat que és.

El meu condol. Una mala targeta de vídeo va viure una bona vida.
PaulWuzHere

PaulWuzHere

D'ACORD! No està fregit. Acaba de connectar-se a terra i no ha funcionat, hi he instal·lat un zalman de 80 mm, ara està inactiu a 36c i carrega 45c

i aquesta és la captura de pantalla del meu concurs després d'estar 20 minuts assegut.

Arxius adjunts

• tret temporal.
    tret temporal.
    27,3 KB Vistes: 8
C

CMH

Error! Placa mare dolenta. :p
PaulWuzHere

PaulWuzHere

mala placa base? Voleu dir un mobo dolent o us sentiu malament? És un Nforce 3 250. És un bon tauler i no passa res.
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• A
    Bill Gates creu que Elon Musk hauria de guardar els seus comentaris sobre el coronavirus
  • F
    Els ordinadors de jocs Konami ja estan disponibles per fer la reserva
  • pencea
    Gabe Newell: Xbox Series X supera la PS5
  • B
    PSA: Recupereu còpies de seguretat antigues sense corrupció del disc
  • Humza
    La companyia elèctrica alemanya presenta un concepte EV molt modular anomenat eBussy
  • gamerk2
    Els consellers delegats d’Amazon, Apple, Facebook i Google preparen les seves defenses en un important antimonopoli ...
  • AnirudhSingh
    Encendre automàticament l'ordinador en un programa
  • Enfadat
    Rite Aid utilitza tecnologia de reconeixement facial en centenars de botigues