• Fer una pregunta
    Consulteu els darrers missatges
    NOTÍCIES TÈCNIQUES entusiastes de la informàtica i usuaris avançats.
    Feu una pregunta i doneu assistència.
    triga només un minut.
  • Fòrum
  • Comunitat
  • Fer una pregunta
  • Publicacions d’avui

Conductors El Windows Media Player no pot reproduir DVD perquè no hi ha cap descodificador de DVD compatible

• Iniciador de fils bex
  • Data d'inici
estat
No està clar per obtenir més respostes.
B

bex

Missatges: 29 +0
NVIDIA GEFORCE 4MX400
REALTEK AC97
MICRO-STAR A.Ş. MS-6728
Maxtor 6Y160P0
NIC Ethernet Gigabit familiar de 512 MB Realtek RTL8169 / 8110
Windows XP Service Pack 2
Utilitzant Magix 2.0 per editar cintes de càmera de vídeo Panasonic en DVD. Per alguna raó, no puc disparar amb Magix, de manera que disparo amb Windows Movie Maker i edito amb Magix. Quan gravo un DVD mitjançant Magix, el reproductor de DVD em diu que és un disc defectuós, el meu ordinador rep el missatge d’error, el Windows Media Player no pot reproduir DVD perquè l’ordinador no té instal·lat un descodificador de DVD compatible quan el intento reproduir.
He intentat reproduir altres DVD i rebo el mateix missatge d'error. He tornat a instal·lar el Windows Media, però segueixo rebent el mateix missatge.
He instal·lat Nero, però he eliminat la idea que podria causar el problema.
Windows va instal·lar el descodificador de vídeo xp i es va dir que el descodificador de vídeo MPEG ligos impgvd.ax no és compatible amb 4.0.0.104.
No sé res dels descodificadors, però abans he utilitzat Windows Medio sense cap problema. Estic encantat de pagar pel programari per solucionar els problemes relacionats amb el meu controlador / descodificador, però seria fantàstic per obtenir alguns consells.
B

bex

Missatges: 29 +0
  • Iniciador de fils Iniciador de fils
K-lite kodek paketi

Hola, gràcies per la vostra ajuda, he descarregat K-lite però sembla que hi ha un altre problema.
Utilitzava la reducció de DVD i em vaig adonar que no hi havia cap CD-ROM, vaig comprovar el gestor de dispositius i es va desactivar, desinstal·lar i reinstal·lar LITE-ON DVDRW LDW -851S, però encara es va desactivar amb un missatge d'error. Un controlador per a aquest dispositiu (servei) s'ha desactivat. És possible que un altre controlador proporcioni aquesta funcionalitat. (Codi 32)

Feu clic a Resolució de problemes per iniciar l’eina de resolució de problemes d’aquest dispositiu.
La resolució de problemes comporta una pissarra en blanc ... Estic estirant-me els cabells, tot el que vull fer és fer una senzilla pel·lícula amb la meva càmera, mai no vaig pensar que seria tan dur !!!
M

merv1013

No puc reproduir DVD perquè he reinstal·lat el sistema operatiu XP-Professional. Rebo el missatge "El reproductor de Windows Media no pot reproduir DVD perquè no és un sistema de descodificació de DVD compatible". Ajuda !!
estat
No està clar per obtenir més respostes.

Últims missatges

• R
    Xbox Series X o PS5? Gabe Newell prefereix la màquina de Microsoft
  • midian182
    Els ordinadors de jocs Konami ja estan disponibles per fer la reserva
  • B
    PSA: Recupereu còpies de seguretat antigues sense corrupció del disc
  • Rítmata
    Intel adopta accions col·lectives amb un retard de 7 nm
  • N
    Bill Gates creu que Elon Musk hauria de guardar els seus comentaris sobre el coronavirus
  • G
    Segons els informes, hi ha més editors que consideren un augment del preu dels jocs de consola de nova generació
  • MaxSmarties
    Explicatiu: què són els nuclis tensors?
  • Enfadat
    Vista: Canvi de sorres semiconductores